انصراف اتلتیکو مادرید از سوپرلیگ اروپا

پس از شش تیم انگلیسی، باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا نیز از حضور در سوپرلیگ فوتبال اروپا انصراف داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ، مجتبی احسانی؛ پس از اینکه روز گذشته ۶ باشگاه انگلیسی از حضور در سوپرلیگ اروپا انصراف دادند اکنون باشگاه اتلتیکو مادرید نیز اعلام کرد در این رقابت ها شرکت نخواهد کرد.

پس از اعلام برگزاری سوپرلیگ اروپا اعتراض های بسیار زیادی به تیم های حاضر در این بازی ها صورت گرفت تا اینکه روز گذشته با فشار هواداران و دولت انگلیس ، ۶ باشگاه آرسنال، لیورپول، تاتنهام، منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی از حضور در این بازی ها انصراف دادند. موج اعتراض ها به جایی رسید که مسئولان این بازی ها اعلام کردند دیگر امکان برگزاری سوپرلیگ وجود ندارد.

امروز نیز باشگاه اتلتیکو مادرید با انتشار بیانیه ای رسمی تاکید کرد: با تصمیم هئیت مدیره ی باشگاه از حضور در این بازی ها منصرف شده‌اند و این خبر را در تماس با اعضای سوپرلیگ به آنها اعلام کرده است.

در این بیانیه آمده است" اتلتیکو مادرید روز دوشنبه تصمیم گرفت که به این پروژه که اکنون دیگر وجود ندارد، بپیوندد. برای باشگاه هماهنگی بین همه گروه ها که خانواده سفید و قرمز را ساخته اند، حیاتی است.

بازیکنان تیم اول و سرمربی خشنودی شان را از تصمیم باشگاهه ابراز کردند زیرا آنها معتقد هستند که شایستگی های ورزشی بر سایر موارد راجحیت دارد."

انتهای پیام/

کد خبر: 1093762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =