‌رئال مادرید و بارسلونا تنها بازمانده های سوپرلیگ

با انصراف یوونتوس و میلان اکنون تنها دو غول اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا در این جام حضور دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ تنها پس از گذشت دو روز از اعلام رسمی برگزاری سوپرلیگ اروپا حالا همه چیز از دست رفته بنظر می رسد. پس از آنکه دیشب ۶ باشگاه انگلیسی لیورپول، منچستریونایتد، سیتی، تاتنهام، آرسنال و چلسی انصراف خود را اعلام کردند و ظهر امروز نیز اتلتیکو و اینتر به این جمع پیوستند تا تنها رئال، میلان، یوونتوس و بارسلونا در سوپرلیگ باقی بمانند.

عصر امروز نیز باشگاه‌های میلان و یوونتوس نیز به صورت رسمی جدایی خود را از این پروژه ی شکست خورده اعلام کردند. در همین زمینه باشگاه میلان ایتالیا در بیانیه ای رسمی اعلام کرد: تغییر همیشه ساده نیست اما تکامل برای پیشرفت ضروری است. بدون شک اعتراضات هواداران در سراسر جهان به خوبی موضع شان در قبال سوپرلیگ را نشان داد و میلان هم صدای دوست داران و عاشقان این ورزش فوق العاده را شنید و به آن اهمیت داد. ما به سختی تلاش خواهیم کرد تا همچنان یک الگوی پایدار برای فوتبال باشیم.»

در ادامه نیز باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه ای خطاب به فوتبال دوستان گفت: "اگرچه از اعتبار ورزشی، تجاری و حقوقی این پروژه اطمینان داشتیم ، اما معتقد هستیم که در حال حاضر امکان کامل شدن آن غیرممکن است و پس از کناره گیری ۹ باشگاه دیگر، ما نیز انصراف خود را اعلام می کنیم.»

دو غول اسپانیایی، تنها بازماندگان

با انصراف یوونتوس و میلان اکنون تنها دو غول اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا در این جام حضور دارد که با توجه به شواهد باشگاه بارسلونا نیز به زودی با انتشار بیانیه ای رسمی خروج خود را از این بازی ها اعلام کند.

موج اعتراضات در بارسلونا بر علیه این تصمیم به اوج خود رسیده است و بازیکنان بارسلونا نیز با هواداران خود جهت مخالفت با حضور تیمشان هم صدا شده اند. جرارد پیکه نیز شب گذشته با انتشار دو توئیت اعتراضی ، مخالفت خود را با حضور بارسلونا در این بازی ها اعلام کرد.

پرز، شکست خورده تنها

رئیس باشگاه رئال مادرید که عزم خود را برای ایجاد رنسانس در فوتبال اروپا جزم کرده بود حالا یک شکست خورده ی تنها بنظر می رسد که با توجه به اتهاماتی که در مصاحبه هایش نسبت به یوفا و فیفا روا داشت اکنون جایگاه خود را نیز در این دو نهاد از دست رفته می بیند و هواداران رئال مادرید نگران این هستند که یوفا با تصمیمات خود به آینده ی باشگاهشان لطمه وارد کند.
حالا باید منتظر بیانیه ی رسمی فلورنتینو پرز و باشگاه رئال مادرید در این زمینه باشیم تا آن ها نیز موضع خود را در برابر این جریان مشخص کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =