پاسخ ما سخت و صاعقه وار خواهد بود

رئیس جمهور روسیه طی سخنانی تاکید کرد که پاسخ روسیه در برابر هرگونه اقدام تحریک آمیز، سریع، سخت و نامتقارن خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از تاس؛ «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در جریان سخنرانی سالانه خود اعلام کرد که مسکو در روابط با تک تک کشورها، خط قرمزهای خود را تعریف خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور روسیه گفت: من باید این را اظهار کنم؛ ما صبر، مسئولیت پذیری، حرفه‌ای گری و اعتماد به خود و درستی عمل خود داریم و بر اساس عقل سلیم، نسبت به هرگونه تصمیم گیری اقدام می‌کنیم.

وی افزود: اما امیدوارم هیچکس اقدامی برای شکستن خطوط قرمز در روابط با مسکو نکند و این ما هستیم که چنین خطوط قرمزی را برای روابط خود با هر کشوری تعیین می‌کنیم.

پوتین در ادامه سخنان خود همچنین خاطر نشان کرد هر کشوری که دست به اقدام تحریک آمیز علیه روسیه بزند، مطمئناً تاوان عمل خود را خواهد داد.

وی همچنین افزود: روسیه خواهان روابط خوب با تمامی شرکای خود در جهان است و البته این مساله شامل آن دسته کشورهایی نیز می‌شود که روابط ما اخیراً با آنها رو به سردی گذاشته است.

رئیس جمهور روسیه در عین حال تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم هیچ پل ارتباطی را بسوزانیم، اما اگر کسی حسن نیت ما را به منزله بی تفاوتی یا ضعف تعبیر کند و بخواهد این پل‌ها را از بین ببرد، باید بداند که پاسخ روسیه (به این اقدام) نامتقارن، سریع و سخت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =