ترکیب استقلال مقابل الدحیل مشخص شد

فرهاد مجیدی برای دیدار امشب مقابل الدحیل با نیمکت نشینی وریا غفوری، هر سه مهاجمش را از ابتدا روانه میدان کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ استقلال در سومین و حساس ترین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امشب و از ساعت 22:15 در استادیوم الجوهرة شهر جده به مصاف الدحیل می رود. با توجه به وضعیت سایر گروه ها، فرهاد مجیدی می تواند با کسب سه امتیاز این بازی، گام بسیار بزرگی را برای صعود به مرحله بعد بردارد ولی آنها امشب کار دشواری مقابل ستاره های قطری دارند.

فرهاد مجیدی برای این بازی نیز همچون دیدارهای گذشته به رشید مظاهری اعتماد می کند. استقلال تاکنون موفق به ثبت کلین شیت در برابر الدحیل نشده و در دو تقابل قبلی، دروازه خود را باز شده دیده است. آبی پوشان امید زیادی به درخشش رشید دارند تا امشب مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

امشب و در خط دفاعی، مجیدی در ترکیب تیمش دست به تغییر نمی زند و محمدحسین مرادمند همچون دیدار گذشته در خط دفاعی آبی پوشان به میدان می رود. سیاوش یزدانی که در این رقابت ها مسلط و با کیفیت ظاهر شده، باز هم انتخاب ثابت فرهاد برای حضور در خط دفاعی است.

محمد نادری روزهای بسیار خوبی را در سمت چپ خط دفاعی استقلال می گذراند. او دو گل مهم و کلیدی را در حساس ترین زمان های بازی تیمش با الاهلی و الشرطه به ثمر رساند و امشب نیز در ترکیب تیمش حضور خواهد داشت. نیمکت نشینی وریا غفوری سورپرایز مجیدی برای این دیدار است و سیداحمد موسوی از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان می رود.
مسعود ریگی مهره غیر قابل جانشین فرهاد در میانه میدان است. او در بازی با الاهلی کمی متزلزل ظاهر شد ولی در دیدار با الشرطه بسیار عالی کار کرد و مجیدی برای امشب نیز روی او حساب ویژه ای باز کرده است. آرش رضاوند پس از درخشش خیره کننده در بازی با الشرطه، امشب هم میانه میدان را در دست می گیرد. جدال او با علی کریمی در وسط زمین دیدنی از آب در خواهد آمد.

فرشید اسماعیلی که در لیگ برتر مورد انتقاد هواداران قرار گرفته بود، در دو بازی گذشته به خوبی جواب منتقدانش را داده است و حالا قصد دارد در حساس ترین بازی مرحله رفت، برابر الدحیل نیز بدرخشد. او بازوبند کاپیتانی تیمش را در این جدال حساس بر بازو خواهد بست.

نکته عطف ترکیب استقلال، خط حمله این تیم است. ارسلان مطهری که مقابل الشرطه 90 دقیقه کامل به استراحت پرداخت، از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان می رود. شیخ دیاباته نیز که در این رقابت ها 2 بار موفق به گلزنی شده، در ترکیب ثابت آبی پوشان حضور دارد. مهدی قایدی نیز که حسابی مورد توجه رسانه های منطقه قرار گرفته است، سومین عنصر تهاجمی استقلال در این مسابقه است.

ترکیب استقلال مقابل الدحیل:

رشید مظاهری – محمدحسین مرادمند – سیاوش یزدانی – سیداحمد موسوی – محمد نادری – مسعود ریگی – فرشید اسماعیلی – آرش رضاوند – ارسلان مطهری – مهدی قایدی – شیخ دیاباته

انتهای پیام/

کد خبر: 1093773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =