واحدها بهترین شرایط را برای حضور دانشجویان در پساکرونا فراهم کنند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدهای دانشگاهی باید بهترین شرایط را برای استقبال و حضور دانشجویان پس از ایام کرونا فراهم کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه از امکانات فرهنگی، رفاهی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بازدید کردند.

جهان‌بین در حاشیه این بازدید که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همراه بود، امکانات فرهنگی، رفاهی، خدماتی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین را در کشور بی‌نظیر دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یکی از بهترین و ارزشمندترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور است و اکنون سرمایه بسیار عظیمی از نظر نیروی انسانی مجرب و امکانات پیشرفته در این دانشگاه وجود دارد.

وی افزود: در این بازدید امکاناتی مانند کلینیک سلامت شامل مرکز درمانی، مرکز مشاوره و آمبولانس، امکانات خدماتی و رفاهی به استادان، کارکنان و دانشجویان شامل سلف سرویس، بوفه‌ها، مجتمع تجاری، امکانات ورزشی شامل استخرهای آقایان و بانوان، سالن بدن‌سازی، زمین‌های روباز و مجتمع خوابگاهی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را از نزدیک مشاهده کردم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از نظر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات شایسته به استادان، کارکنان و دانشجویان، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

جهان‌بین بر لزوم کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای در واحدهای دانشگاهی تأکید کرد و گفت: با توجه به وجود امکانات مجهز، استاندارد و پیشرفته ورزشی، حضور هیئت علمی متخصص و کارکنان توانمند، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می تواند در زمینه کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای گام‌های بسیار خوبی بردارد.

وی بیان کرد: در این سفر کوتاه با ظرفیت‌های بالای واحد قزوین از نزدیک آشنا شدم و با توجه به وجود انگیزه بسیار بالای مدیران و کارکنان زحمتکش دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، نوید روزهای بسیار خوبی را برای این دانشگاه متصور هستم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون با حضور در 25 استان کشور با محور چگونگی فعالیت‌های فرهنگی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرده‌ام و سال جدید نیز در نظر دارم با امکانات رفاهی، خدماتی و ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از نزدیک آشنا شوم.

جهان‌بین با آرزوی رفع شرایط کرونایی در کشور گفت: امیدوارم هرچه زودتر این بیماری منحوس از کشور و جهان برچیده شود؛ به هرحال دانشگاه‌های آزاد اسلامی باید بهترین شرایط را برای استقبال و حضور دانشجویان پس از ایام کرونا فراهم کنند. در همین خصوص دانشگاه‌ها باید تمهیدات لازم را مدنظر قرار بدهند؛ البته سازمان مرکزی نیز در این زمینه واحدها را یاری خواهد کرد که بازدید حضوری از واحدها نیز در همین چارچوب انجام می‌شود.

وی مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی سال جدید در دانشگاه آزاد اسلامی را یادآور شد و اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، سعی بر این شد تا برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای را در بستر فضای مجازی برای استادان، کارکنان و دانشجویان در نظر بگیریم که از مهم‌ترین آنها می‌توان برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، جشنواره شعر امید، رویداد ملی صنایع خلاق و فناوری‌های فرهنگی، جشنواره قلم و نشریات، جشنواره حماسه تا حماسه و دیگر برنامه‌های فرهنگی که در واحدهای دانشگاهی انجام شد را نام برد.

 جهان‌بین و هیئت همراه در ابتدای این بازدید با حضور در مزار گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با قرائت فاتحه با آرمان‌های امام(ره) و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

مهران صلواتی مدیرکل دانشجویی و سیدکاظم یکانی مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، جهان‌بین را در این سفر همراهی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093853

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =