شکست فولاد برابر النصر؛ اشتباهات خط دفاع بلای جان تیم نکونام

تیم فوتبال فولاد ایران در چهارمین مسابقه خود در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برابر النصر عربستان تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دور برگشت و هفته چهارم از مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا روز جمعه با انجام چند مسابقه آغاز شد. در یکی از این بازی‌ها و از ساعت ۲۲:۳۰ تیم فولاد ایران در شهر ریاض به مصاف النصر عربستان رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود النصر به پایان رسید.

در این بازی که از گروه چهارم لیگ قهرمانان برگزار شد دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل دست پیدا کردند اما در دقیقه ۵۴ مهران موسوی در حالی که قصد داشت توپ را در عرض محوطه جریمه برای مدافع خودی ارسال کند در محاسباتش اشتباه کرد و توپ را در اختیار بازیکن النصر قرار داد و او با ارسال پاس زمینی به عبدالفتاح عسیری باعث شد گل برتری تیم عربستانی به ثمر برسد.

در دقیقه ۸۵ این دیدار فولاد صاحب یک موقعیت خوب شد اما دروازه بان حریف توپ را مهار کرد و با یک شروع مجدد عالی حمدالله را درون محوطه جریمه فولاد صاحب توپ کرد که این بازیکن با حرکتی زیبا دو مدافع فولاد را جا گذاشت و در حالی که فروزان از دروازه بیرون آمده بود با ضربه چیپ تماشایی دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه تیم السد قطر برابر الوحدات اردن به برتری ۲ بر صفر رسید تا دیدار فولاد و السد از اهمیت بالایی برخودار شود.

تیم فولاد ایران در دور رفت این مسابقات برابر الوحدات اردن پیروز شده بود و مقابل النصر و السد قطر به نتیجه تساوی رسیده بود.

در این گروه تیم النصر عربستان با ۸ امتیاز شانس اول صعود به مرحله بعد است. السد با ۷ امتیاز تیم دوم است و فولاد با ۵ امتیاز در رده سوم قرار دارد. بازی السد و فولاد می تواند برای تعیین تیم دوم و تا حدود اندکی تیم اول تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =