دعوت از استاندار خوزستان برای پاسخ‌گویی به سوالات دانشجویان

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی اهواز در نامه‌ای از استاندار خوزستان برای پاسخ به سوالات دانشجویان درباره نبود کالاهای اساسی در این استان، دعوت به عمل آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز  در نامه‌ای خطاب به قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان آمادگی خود را برای حل مشکلات استان اعلام کرد.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: همانگونه که مستحضر هستید مدتی است که مردم شریف استان مظلوم خوزستان با بحران کمبود کالاهای اساسی نظیر مرغ،  روغن و شکر دست و پنجه نرم می‌کنند. بحرانی که اکنون در ماه مبارک رمضان به اوج خود رسیده است و  علاوه بر تأثیر آن با ایجاد صف‌های طولانی در افزایش ابتلا به ویروس منحوس کرونا، موجب نارضایتی عمومی و دلسردی مردمی در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شده است.

در این نامه عنوان شده است: جناب آقای استاندار! شرایط موجود نشان از سوء مدیریت در حوزه تأمین و توزیع کالاهای اساسی دارد که مسلما هرگونه ترک فعل و نبود مدیریت صحیح که منجر به نابسامانی‌ها و مشکلات معیشتی مردم شده باشد بخشودنی نیست.

دانشجویان در این نامه خاطرنشان کردند: در ضمن درخواست جدی خود را جهت تأمین هرچه سریعتر کالاهای اساسی اعلام داشته و در صورت نبزود اصلاح رویه، جنبش دانشجویی به وظیفه انقلابی خود مبنی بر دادخواهی مردم مظلوم خوزستان عمل خواهد کرد.

در بخش پایانی این نامه آمده است: در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز آمادگی خود را جهت برگزاری جلسه‌ای در این خصوص و استماع توضیحات حضرتعالی و اعلام آمادگی جهت کمک به خدمت گزاران انقلاب با حضور دیگر تشکل‌های دانشجویی اعلام می‌کند و منتظر پاسخگویی مسئولانه جنابعالی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093896

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =