درآمد یک میلیارد ریالی دانشگاه آزاد ایلام از فروش محصولات کشاورزی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: امسال در راستای درآمدهای غیرشهریه‌ای و به‌واسطه کاشت زمین بدون‌استفاده کشاورزی این دانشگاه بیش از یک میلیارد ریال درآمدزایی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، محمد میرزایی حیدری در آیین برداشت دانه‌های روغنی کلزا در شهر مهران اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته و مساعدت استاندار ایلام به‌زودی ۱۰۰ هکتار زمین در شهرستان‌های مهران و دهلران به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار می‌شود که در صورت تحقق این امر درآمدهای غیرشهریه‌ای این دانشگاه به بیش از ۱۰۰ میلیون تومان خواهد رسید.

وی بیان کرد: علاوه‌بر درآمدزایی برای دانشگاه به‌واسطه انجام طرح‌های تحقیقاتی و به‌کارگیری نیروهای مازاد دانشگاه و فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی، نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در ایجاد اشتغال فارغ‌التحصیلان در استان پررنگ‌تر می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام عنوان کرد: در روزهای آینده نیز کار برداشت گندم از زمین‌های بدون‌استفاده دانشگاه آزاد اسلامی در مهران و ایوان برای نخستین بار آغاز می‌شود.

میرزایی حیدری تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه استان ایلام کشاورزی و آب و خاک است و قطعاً ظرفیت عظیم دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن ده‌ها عضو هیئت علمی تمام‌وقت و انجام طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی در اختیار توسعه استان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =