شرایط برگزاری رقابت‌ها، لیگ قهرمانان آسیا را بی‌کیفیت کرده است

علی نظرزاده مربی و کارشناس فوتبال در گفت و گویی اختصاصی با ایسکانیوز درخصوص شرایط نمایندگان ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدرضا ولی‌زاده؛ نظر زاده گفت: باتوجه به شرایط فشرده بازی‌ها و حاکم بودن جو کرونا در مسابقات، متاسفانه تا به اینجای کار کیفیت بالایی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ ندیدیم.

وی تصریح کرد: هر چهار نماینده ایران شروع خوبی در رقابت‌ها داشتند و توانستند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند و فعلا رقابت‌های این فصل، برای فوتبال ما در شرایط مطلوبی سپری شده است، امیدوارم در دور برگشت‌ بازی‌ها هم این روند خوب ادامه داشته باشد.

نظر زاده افزود: شرایط کرونایی موجب شد، تیم‌ها دوران آماده‌سازی خوبی را پشت سر نگذارند، این عدم آمادگی توام با همان فشردگی بازی‌ها، باعث شد، این فصل از رقابت‌ها نسبت به فصول گذشته، از سطح پایین‌تری برخوردار باشد.

کارشناس فوتبال ایران خاطر نشان کرد: بدون شک، در دور برگشت بازی‌ها تیم‌هایی موفق خواهند بود که جدا از پرمهره بودن و نیمکت‌های قدرتمتد، در همین دوران کوتاه استراحت میان بازی‌ها، بهترین ریکاوری را داشته باشند.

وی تصریح کرد: عدم حضور تماشاگران در استادیوم‌ها هم در سطح کیفی این رقابت‌ها تاثیر بسیار زیادی داشته است، همچنین شرایط آب و هوایی میزبان‌های این رقابت‌ها هم در پایین آمدن کیفیت بازی‌ها تاثیر بسزایی داشته است.

نظر زاده در پایان گفت: امیدوارم این روند مطلوب ننایندگان ایران در مراحل حذفی هم ادامه داشته باشد و فوتبالِ ایران پس از مدت‌ها در آوردگاه‌های بین‌المللی صاحب عنوان شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =