جاه طلبی استقلال این بار در مسیر برگشت

استقلالی‌ها در حالی از نیمه‌های امشب به مصاف الدحیل می‌روند که با توجه به هدف اصلی این تیم، آنها به دنبال کسب تمام امتیازات این بازی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، رامین خادمیانی؛ دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در گروه C بامداد یکشنبه آغاز می شود. تیم استقلال تهران در اولین بازی خود از این مرحله به مصاف الدوحیل قطر خواهد رفت. بازی رفت دو تیم که جذاب، پرگل و تماشایی دنبال شد در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع نماینده قطر به پایان رسید تا در پایان دور رفت و با این نتیجه الدوحیل با ۷ امتیاز صدر را از استقلال تحویل بگیرد و آبی ها با ۶ امتیاز به جایگاه دوم نزول کنند.

بازی پایاپای دو تیم باعث شد تا کمتر هوادار آبی، کادر فنی و بازیکنان تیمشان را علیرغم اشتباهات فردی مؤاخذه کنند و برعکس، عملکرد مجموعه استقلال مورد تحسین طرفداران و پیشکسوتان تیم واقع شد تا بی صبرانه منتظر بازی برگشت با حریف متمولشان باشند که در بازی قبل در چنگال آبی ها گیر افتاده بود و اگر داور مسابقه جرأت بیشتری به خرج می داد چه بسا نتیجه چیزی غیر از آنچه ثبت شده است، بود.

چشم امید آبی‌ها به بازی های پیش رو

استقلال با کادر فنی جدیدش در بازی‌های دور رفت خوش درخشید و از همان ابتدا با توپ پر وارد مسابقات شد و خود را به عنوان تیمی مدعی در ACL۲۰۲۱ معرفی کرد. ۲ برد و ۱ باخت و ۶ امتیاز حاصل ۳ بازی اول گروه چهار تیمه آبی پوشان است. ایجاد موقعیت زیاد، بردهای پر گل، تنوع تاکتیکی، شمار بازیکنان گلزن زیاد از شاخص های بارز استقلال مجیدی در این رقابت ها است اما قرار گرفتن آنها در رتبه دوم جدول، صعود این تیم را با چالش مواجه کرده است چرا که فقط تیم‌های اول گروه‌های پنجگانه و ۳ تیم دوم گروه‌ها با بیشترین امتیاز به مرحله حذفی راه خواهند یافت. با این اوصاف و با توجه به پتانسیلی که شاگردان فرهاد مجیدی از خود نشان دادند طرفداران آبی پوشان تهرانی به بازی‌های آینده امید زیادی دارند تا از گروهی که از آن به عنوان گروه مرگ یاد می‌شد مقتدرانه صعود کنند و سرمربی محبوب استقلال گام بلندی را طبق گفته خودش برای برگرداندن شخصیت آبی‌ها در آسیا و ایران بردارد.

خط آتش استقلال زبانزد خاص و عام

در طی سه بازی دور رفت، استقلال ایران ۱۱ گل زده دارد که رکورد این فصل مسابقات محسوب می شود. در این تعداد گل رد پای بازیکنان زیادی به چشم می خورد از محمد نادری چپ پا گرفته تا ارسلان مطهری، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و ستاره بی چون و چرای این روزهای آبی‌ها مهدی قایدی. بازیکنانی که یا پایه‌گذار گل‌های استقلال بودند یا در نقش گلزن ظاهر شدند. هر چقدر مهاجمین استقلال خوب کار کردند در آن سمت آمار خط دفاع این تیم تعریف چندانی ندارد و میانگین ۲ گل خورده در هر بازی نشان از ضعف این تیم در این قسمت از زمین است که کادر فنی استقلال باید به دنبال ترمیم این نقطه ضعف خود باشند تا زهردار از قبل برای دستیابی به آرزویشان گام بردارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =