استقلال ایران ۲ - الدحیل قطر ۲/ سرنوشت به الاهلی گره خورد

دیدار تیم های استقلال و الدحیل در حالی با تساوی به پایان رسید که تیم قطری با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار گرفت اما آبی های ایران یک رقیب جدی دیگر برای صعود پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ استقلال و الدحیل از گروه سوم رقابتهای لیگ برتر در آخرین بازی از شب چهارم این مسابقات به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.


ترکیب استقلال ایران 
رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته


ترکیب الدحیل قطر
صلاح زکریا، علی کریمی، مایکل اولونگا، المعز علی، سلطان البریک، عبدالله عبدالسلام، ادمیلسون جونیور، اسماعیل محمد، بسام الراوی، مهدی بن عطیه و محمد موسی 

گل‌های بازی:
استقلال ایران: (شیخ دیاباته ۲۵) (مهدی قایدی ۶۱)
الدحیل قطر: (مایکل اولونگا ۴۶) (مایکل اولونگا ۵۹)


کارت زرد:
استقلال ایران: (مهدی قایدی ۵۷) (داریوش شجاعیان ۶۴)
الدحیل قطر: (عبدالله عبدالسلام ۷۴) (بسام الراوی ۸۰)


کارت قرمز:
استقلال ایران: -
الدحیل قطر: -


مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۱: پاس نادری به قایدی او را از چپ راه انداخت که مهاجم آبی پوشان پس از یک سر توپ، توپ را به شکل خطرناکی به روی دروازه ارسال کرد که توپ دور شد.

دقیقه ۱۹: ضد حمله بازیکنان الدحیل به المعز علی در سمت راست رسید و او با نفوذ در محوطه جریمه استقلال شوت خود را با پای راست روانه دروازه استقلال کرد اما مظاهری توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۱: ضربه سر خطرناک اولونگا بر روی ضربه کرنر به خوبی توسط مظاهری دفع شد.

دقیقه ۲۵: وریا غفوری با یک پاس زیبا اسماعیلی را در موقعیت تک به تک قرار داد که خطای علی کریمی بر روی اسماعیلی یک پنالتی را برای نماینده کشورمان بدست آورد این پنالتی به زیبایی توسط شیخ دیاباته به گل تبدیل شد.

دقیقه ۳۶: شیخ دیاباته با یک پاس به سمت چپ قایدی را صاحب توپ کرد و مهدی قایدی با دریبل کردن ۲ مدافع الدحیل و حرکت در عرض شوت محکم خود را به سمت دروازه الدحیل زد که دروازبان این تیم به سخنی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۶: مایکل اولونگا در محوطه جریمه استقلال با تمارض توانست یک پنالتی از کاپیتان استقلال بگیرد و تبدیل به گل کند تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

دقیقه ۵۸: ضربه ایستگاهی بازیکنان الدحیل بر روی سر اولونگا آمد و این بازیکن به راحتی توپ را وارد گل کرد.

دقیقه ۶۱: وریا غفوری برای زدن گل تساوی از سمت راست زمین شروع به فرار کرد و با دریبل و لایی انداختن به بازیکنان الدحیل با یک پاس عرضی توپ را به قایدی رساند و او هم از این فرصت استفاده کرد و توپ را وارد گل کرد.

دقیقه ۷۶: فرصت خوب برای الدحیل به دست آمد که شوت بوضیاف را رشید مظاهری به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۸۰: ضربه کاشته ای برای استقلال به دست آمد که آبی پوشان توسط مهدی پور کار را سریع آغاز کردند و شوت فنی دیاباته از کنار تیر عمودی دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =