مردم ایران سناریوهای انتخاباتی آمریکا را شکست خواهند داد

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: مردم ایران درس بزرگی را در انتخابات پیش رو به آمریکا خواهند داد و سناریو و حیله‌های آمریکا شکست خواهد خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در آیین رونمایی از کتاب «سماع شن ها» طی سخنانی با بیان اینکه بیشتر از چهل سال است که با شرور ترین نظام تاریخ بشریت یعنی آمریکا روبرو هستیم و آمریکا از هیچ جنایتی در حق کشورهای مختلف کوتاهی نکرده است، گفت: تجربه‌ی چهل سال مقاومت پیروزمندانه ی ایران در مقابل آمریکا و عملکرد ایران اسلامی در مقاومت مقابل استبداد جهانی تبدیل به درس و عبرت بزرگی برای آمریکا شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه علت پیروزی‌های ملت ایران علیه آمریکا را اتصال مردم به قدرت الهی دانست و گفت: نخ تسبیح همه‌ی موفقیت‌ها و پیروزی‌های شگفت انگیز ملت ایران درنتیجه ی اتصال مردم به قدرت الهی است و دشمن باید از مقاومت ملت ایران عبرت بگیرد تا به شکست‌های خود پایان دهد.

سردار نقدی تلاش‌های دشمن را در عرصه‌های مختلف شکست خورده خواند و تصریح کرد: امروز نیز آمریکای مستکبر پس از شکست‌های پی در پی، قصد کلاهبرداری و پایمال کردن حقوق ملت شریف ایران را دارد؛ ملت ایران درس بزرگی را در انتخابات پیش رو به آمریکا خواهد داد و سناریو و حیله‌های آمریکا شکست خواهد خورد.

سردار نقدی روند زور گویی دشمن را رو به اتمام دانست و افزود: وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها نتیجه عبرت نگرفتن از اشتباهاتشان است.

وی به اهداف زورگویی و تجاوز بی نتیجه آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: اهداف آمریکا از حضور در منطقه به هیچ وجه اقتصادی نبوده و چین بدون یک پایگاه نظامی در دنیا در حال سبقت از آمریکا در زمینه اقتصادی است.

سردار نقدی اضافه کرد: نتیجه و برآیند ایجاد پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه و جهان، روبرو شدن رئیس جمهور آمریکا با خشم مردم جهان و اعتراضات آنها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه هفتاد سال عملکرد ارتش آمریکا هیچ نتیجه‌ای جز بی آبرویی، افول اقتصادی و افول امنیتی برای ملت آمریکا نداشته است، ادامه داد: اگر آمریکا خواهان استفاده‌ی اقتصادی از منطقه است باید بساط ارتش خود را از منطقه جمع کرده و منطقه را ترک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =