فروش خرما در فروشگاه‌ها با سود ۱۰ درصدی/ برخورد با گرانفروشی

کارگروه تنظیم بازار در خصوص نحوه تامین خرما از طریق توزیع در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برنامه ریزی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بر اساس تصمیمات یکصد و سی و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار مورخ ۱۴۰۰/۱/۳۰ و به استناد تصمیمات بند (۳) جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و استانداران سراسر کشور (موضوع نامه شماره ۶۰.۲۴۲۲۹ مورخ ۱۴۰۰.۱.۱۵) مبنی بر ابلاغ اقلام مشمول طرح تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و ضوابط مربوط به آن و گزارش اقدامات مربوط به تنظیم بازار خرما کشور از روند قیمت و تأمین و عرضه در شبکه‌های صنفی، بازارهای سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و به استناد تصمیمات کمیته رصد و پایش خرمای کشور مجدداً تصمیمات ذیل مورد تاکید قرار گرفت.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نسبت به هماهنگی و تنظیم شبکه گسترده توزیع خرمای مورد نیاز (مضافتی و کبکاب) در شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بازارهای سازمان میادین شهرداری تهران و اصناف مرتبط با قیمت حداکثر ۱۰ درصد افزایش نسبت به قیمت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران انجام و با هرگونه گران فروشی خارج از عرف پیرامون عرضه خرما برخورد قانونی نماید.

کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای متناسب با ابلاغ کمیته رصد و پایش خرما نسبت به عرضه مستقیم و گسترده خرما با دامنه سود ۱۰ درصدی طوری اقدام نمایند که در شلف ورودی فروشگاه‌های قابل رؤیت باشد.

کلیه استان‌های سراسر کشور ضمن هماهنگی کامل با انجمن ملی خرما و تولید کنندگان معرفی شده به حوزه استان‌ها متناسب با نیاز استان و با تعیین شبکه مناسب نسبت به عرضه مستقیم خرما با قیمت مناسب تا پایان ماه مبارک رمضان اقدام نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =