افزایش ۳۰ درصدی حقوق اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش حدود ۳۰ درصدی حقوق و مزایای کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و اختصاص حدود ۵۰۰ هکتار زمین جهت تأمین مسکن کارمندان و اعضای هیأت علمی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سی و نهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی صبح روز شنبه 4 اردیبهشت ماه به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد  اسلامی و با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر ولایتی به ارتقای کیفی فعالیت‌های دانشگاه در زمینه‌های علمی، پژوهشی و اجرایی اشاره و رکن مهم این ارتقا را توجه به وضعیت معیشتی اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی  که در برنامه‌ریزی‌ها نیز لحاظ شده، دانست.

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه و دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مصوبات جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در این جلسه، پیشنهاد دانشگاه درخصوص افزایش حقوق کارمندان و اعضای هیأت علمی مطرح و پس از بحث و بررسی‌های لازم، مقرر گردید:

الف) 25 درصد به حقوق کارمندان و اعضای هیأت علمی در سال 1400 اضافه شود.

ب) اقلام حق مسکن و کمک هزینه اقلام مصرفی خواروبار به میزان 50 درصد برای کارمندان و اعضای هیأت علمی افزایش می‌یابد.

ج) با توجه به اصلاح آیین نامه حقوق و دستمزد کارکنان و صدور احکام جدید براساس آیین نامه اصلاحی نیز مبلغی حدود 800 هزار ریال به احکام کارمندان اضافه خواهد شد.

لذا در مجموع با افزایش 25 درصدی حقوق و مزایا در سال جدید و افزایش اقلام حق مسکن و خواروبار و همچنین اصلاح آیین نامه حقوق و دستمزد، جمعاً حدود 30 درصد به حقوق و مزایای کارکنان اضافه خواهد شد.

لازم به توضیح است، افزایش ناشی از اصلاح آیین نامه حقوق و دستمزد صرفاً مربوط به کارمندان می باشد.

وی ادامه داد: براساس مصوبه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، افزایش حقوق و مزایای کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه از فروردین ماه 1400 اجرایی خواهد شد.

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه و دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به دیگر مصوبه مهم جلسه هیأت امنا اشاره کرد و گفت: در آستانه چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور رفاه حال کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، با هدف رفع دغدغه مسکن و کمک به تأمین مسکن کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه، با اختصاص حدود 500 هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی جهت تأمین مسکن کارکنان دانشگاه در قالب تعاونی‌های مسکن استانی، موافقت به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =