سیتی ۱-۰ تاتنهام؛ پپ به میراث مورینیو هم رحم نکرد

منچستر سیتی موفق شد با ارائه یک نمایش برتر و با تک گل آیمریک لاپورت تاتنهام را شکست دهد و قهرمان جام اتحادیه شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ منچسترسیتی و تاتنهام امشب در دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این مسابقه با نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت و سیتی اولین جام فصل را به دست آورد.

منچسترسیتی کار را بهتر آغاز کرد و می‌توانست در همان دقایق ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کند. در دقیقه ۷ ارسال رحیم استرلینگ به دهانه دروازه با ضربه فیل فودن همراه شد اما توپ او با بی دقتی به بیرون رفت‌.

در دقیقه ۱۴ منچسترسیتی تا آستانه باز کردن دروازه تاتنهام پیش رفت اما ضربه رحیم استرلینگ در دهانه دروازه به اریک دایر برخورد کرد و برگردانده شد.

در دقیقه ۲۶ بازهم این حملات پردامنه منچسترسیتی بود که به خلق یک موقعیت دیگر منجر شد. ارسال کوین دی بروین روی دروازه به فیل فودن رسید و این بازیکن ضربه خوبی را روانه دروازه تاتنهام کرد اما شوت او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقایق ۳۵ و ۳۷ بازی ریاض محرز دو موقعیت مشابه را ایجاد کرد. جایی که او بعد از انجام حرکات در عرض به سمت دروازه تاتنهام ضربه زد اما هر بار با بدشانسی در گلزنی ناکام بود.

در ادامه نیمه اول نیز حملات سیتی نتیجه ای نداشت تا دو تیم با وجود برتری مطلق شاگردان پپ گواردیولا با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

در دقیقه ۶۱ ارسال ریاض محرز به روی دروازه با ضربه سر ایلکای گوندوگان همراه بود اما توپ با اختلاف تقریباً کم از بالای دروازه تاتنهام عبور کرد.

در دقیقه ۷۳ ریاض محرز حرکت فوق العاده ای را ترتیب داد و بعد از رسیدن به پشت محوطه جریمه تاتنهام ضربه ای فنی را روانه دروازه این تیم کرد اما شوت او با واکنش فوق العاده هوگو لوریس همراه شد.

در دقیقه ۸۲ بالاخره حملات منچسترسیتی نتیجه داد و این تیم توسط آیمریک لاپورت به گل برتری دست یافت. مدافع فرانسوی روی ارسال کوین دی بروین و با ضربه سر مهارنشدنی دروازه تاتنهام را باز کرد تا نتیجه ۱-۰ شود.

در ادامه مسابقه نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا منچسترسیتی با همان یک گل به پیروزی برسد و قهرمان رقابتهای جام اتحادیه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =