برگزاری مسابقات استارت‌آپ ملی تیم‌های اسباب‌بازی دانش‌آموزی

رئیس آموزشکده سمای یزد از آغاز ضبط تصویری دور نهایی مسابقات استارت‌آپ ملی تیم‌های اسباب‌بازی دانش‌آموزی با همکاری صداوسیمای مرکز این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، محمدرضا احمدزاده درباره مسابقات استارت‌آپ ملی تیم‌های اسباب‌بازی دانش‌آموزی اظهار کرد: با توجه به اینکه استارت‌آپ دانش‌آموزی سما به‌صورت مسابقه‌ای بود، مرحله نهایی این مسابقات با هماهنگی صداوسیمای استان یزد به‌صورت تلویزیونی صورت می‌گیرد و ضبط‌های اولیه کار جمعه سوم اردیبهشت انجام شد.

وی افزود: با توجه به فضای کرونایی برای ضبط تصویربرداری مرحله نهایی مسابقات استارت‌آپ ملی تیم‌های اسباب‌بازی دانش‌آموزی تیم‌های حاضر به‌صورت تک‌تک و جدا آمدند و کارشان را ارائه کردند و آماده شدند برای اینکه هفته آینده بتوانند به رقابت بپردازند. مسابقات تلویزیونی در این مرحله با حضور داورانی از بخش صنعت خواهد بود تا اتفاقات خوبی در این حوزه شکل بگیرد.

رئیس آموزشکده سمای یزد بیان کرد: نخستین استارت‌آپ ملی اسباب‌بازی در سال ۹۹ استارت زده شد و با انجام مراحل مختلف در موضوع آموزش‌های مرتبط با این استارت‌آپ تیم‌ها ایده‌هایشان را ارائه کردند و ارزیابی شدند. رویدادها و فعالیت‌های مختلفی در این راستا انجام و پرورش پیدا کرد و بوم کسب‌وکار مرتبط با ایده نوشته و در این مرحله ارزیابی ایده‌ها اتفاق افتاد. از بین تیم‌های شرکت‌کننده ۲۰ تیم انتخاب شدند و به‌عنوان تیم‌های برتر توانستند به مرحله بعدی حضور یابند.

احمدزاده گفت: حوزه اسباب‌بازی بسیار جذاب و پردرآمد بوده و این آغازی است برای اینکه اتفاقات خوبی را در این حوزه شاهد باشیم. خانواده‌ها از این اتفاق بسیار خوشحال بودند؛ زیرا در این دوران کرونایی به فرزندان کمک خواهند کرد که خلاقیت خود را نشان دهند و روی موضوعاتی به غیر از شبکه‌های اجتماعی تمرکز پیدا کنند.

وی اضافه کرد: آنچه در ارزیابی اولیه آشکار شد، این بوده که اتفاقات خیلی خوب را در این حوزه شاهد خواهیم بود و دانش‌آموزان خیلی خوب روند آموزشی را سپری و کسب‌وکار خودشان را آماده کرده بودند. نمونه اولیه خیلی خوب طراحی شده تا رقابت خوبی را داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =