تملیک ۲۴۰۰ بنگاه تولیدی از سوی بانک‌ها

معاون قضائی دادستان کل کشور با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۰۰ بنگاه تولیدی تملیک شده توسط بانک‌ها در کشور داریم، گفت: تعداد قابل توجهی از این واحدها به آشیانه پرندگان تبدیل شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سعید عمرانی معاون قضائی دادستان کل کشور با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه حدود ۲ هزار و ۴۰۰ بنگاه تولیدی تملیک شده توسط بانک‌ها در کشور داریم، گفت: تعداد قابل توجهی از این واحدها به آشیانه پرندگان تبدیل شده اند در صورتی که این واحدها سرمایه‌های ملی هستند.

وی ادامه داد: اولویت دستگاه قضائی در رسیدگی به این پرونده‌ها عدم تعطیلی و بیکار نشدن کارگران و پس از آن احیای کارخانه‌ها است.

معاون قضائی دادستان کل کشور با اشاره به سفرهای استانی ریاست قوه قضائیه و بازدید از واحدهای تولیدی هر استان اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت واحدهای تولیدی نه برای مچ گیری بلکه برای کمک به رفع مشکلات این واحدهاست هر چند که اگر در این مسیر تخلفات، فعل‌ها و ترک فعل‌های مجرمانه هم مشاهده شود قطعاً رسیدگی خواهد شد.

عمرانی با تاکید بر اینکه ورود دستگاه قضائی از باب تظلم خواهی تولید کنندگان است گفت: دستگاه قضائی در راستای فرمان مقام معظم رهبری، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و شعار سال به عنوان بخشی از کار، قصد دارد به مسئولین دو قوه خصوصاً قوه مجریه و بانک‌ها کمک کند چرا که اتفاق‌هایی که در این حوزه افتاده به هیچ وجه زیبنده کشور ما نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =