زمان دقیق برگزاری آزمون‌های زبان وزارت بهداشت اعلام شد

طبق آخرین تقویم برگزاری آزمون‌های علوم پزشکی، زمان برگزاری شصت و یکمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت و چهار دوره دیگر این آزمون در سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، شصت و یکمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت  «MHLE» که پیش از این قرار بود در ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار شود طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی در ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعدد شهرهای قرمز و ضرورت اجرای پروتکل‌های بهداشتی لغو شد.

با انتشار آخرین تقویم آزمون‎‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۰، زمان برگزاری این آزمون مشخص شد. بر این اساس شصت و یکمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

تغییر زمان برگزاری شصت و یکمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت موجب شد تا زمان برگزاری چهار دوره دیگر این آزمون نیز تحت تاثیر قرار گیرد. به طوری که زمان برگزاری شصت و دومین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت «MHLE» که پیش از این قرار بود در ۲۰ خرداد ماه برگزار شود، به ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ موکول شد.

همچنین زمان برگزاری شصت سومین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت به ۲۲ مهر ماه، شصت و چهارمین دوره آزمون به ۱۱ آذر ماه و شصت و پنجمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت به ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ تغییر یافت.

زمان برگزاری آزمون‌های زبان وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۰

دوره آزمون تاریخ برگزاری آزمون
شصت و یکمین ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰
شصت و دومین ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰
شصت و سومین ۲۲ مهر ماه  ۱۴۰۰
شصت و چهارمین ۱۱  آذر ماه  ۱۴۰۰
شصت و پنجمین

۱۴ اسفندماه ۱۴۰۰

انتهای پیام/

کد خبر: 1094131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =