فولاد ایران-السد قطر؛ نکو اینبار مچ ژاوی را می‌خواباند؟

از دور پنجم رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا ۲۰۲۱، تیم فولاد ایران در دیداری حساس به مصاف السد قطر خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-مجتبی احسانی؛ تیم‌های فولاد ایران و السد قطر در هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ در شهر ریاض عربستان به مصاف هم خواهند رفت.

در همین زمینه یوسو سسما مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: با نتایجی که تاکنون گرفته‌ایم، فردا برای ما یک فینال سخت است. هر تیمی که فردا برنده شود، شانس صعود قبل از بازی پایانی در دستان خودش خواهد بود. ما نماینده فوتبال و مردم خوزستان و ایران هستیم و امیدوارم که بتوانیم فردا باعث سرافرازی آن‌ها شویم.
در ادامه نیز ژاوی سرمربی السد در نشست خبری پیش از بازی اظهار داشت: یک مسابقه بسیار پیچیده و سختی در مقابل تیم فولاد در انتظار ما است که برای ما بسیار مهم است. ما در اولین دیدار مقابل آنها اذیت شدیم آن‌ها در حمله خطرناک هستند. ما برای ارائه بهترین ها آماده هستیم ، این یک مسابقه تعیین کننده و نهایی برای ما است و سرنوشت دو تیم را در گروه D تعیین می کند.

فولاد کار نیمه تمام را تمام می‌کند؟

تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی در مقابل السد قرار میگیرد که دیدار قبلی خود در برابر نماینده میزبان را واگذار کرده است. نخستین شکست فولاد در این دوره کار آنها را در جدول مسابقات پیچیده کرده است و آنها برای صعود راهی جز شکست یاران ژاوی ندارند. شاگردان جواد نکونام که در دیدار رفت در برابر السد تا آستانه پیروزی پیش رفتند اینبار در تلاش هستند تا کار نیمه تمام خود در بازی رفت را تمام کنند و با پیروزی در برابر قهرمان لیگ ستارگان قطر راه صعود را تا حد زیادی طی کنند.

ژاوی به دنبال برد حیثیتی

نماینده قطر در این دوره لیگ قهرمانان آسیا تا بدین جای مسابقات پایین تر از حد انتظار ظاهر شده است و عملکرد خوب دوره های قبلی خود را تکرار نکرده است به همین سبب آنها به سختی در تلاش هستند تا با پیروزی در برابر فولاد ایران علاوه بر اعاده حیثیت ، راه صعود را نیز برای خود هموار کنند. السد قطر که شروع خوبی در این مسابقات نداشت و در دو دیدار ابتدایی خود یک شکست و یک تساوی را کسب کرده بود در دو دیدار بعدی برابر الوحدات تیم قعر نشین گروه پیروز شد و وضعیت خود را در جدول سر و سامان داد. سه امتیاز این دیدار برای ژاوی هرناندز سرمربی اسپانیایی السد بسیار حیثیتی است زیرا شکست در این دیدار و حذف از دور گروهی مسابقات باعث می شود که مسئولان قطری برای انتخاب جانشین او درنگ نکنند.

در جدول گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان با هشت امتیاز صدرنشین است و پس از آنها السد با هفت امتیاز رده‌ی دوم و فولاد با پنج امتیاز جایگاه سوم جدول را از آن خود کرده اند تیم الوحدات اردن نیز با یک امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =