ایران به هر اقدام شرورانه اسرائیل واکنشی قوی‌تر نشان خواهد داد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با شبکه المیادین گفت: ایران به هر اقدام شرورانه رژیم صهیونیستی در همان اندازه یا قوی تر از آن واکنش نشان خواهد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با شبکه المیادین به تحولات اخیر در فلسطین اشغالی واکنش نشان داد و اعلام کرد: اقدامات شرورانه ای که صهیونیستها در منطقه مرتکب می شوند به آنها باز خواهد گشت.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به هر اقدام شرورانه به همان اندازه یا قوی تر از آن واکنش نشان خواهد داد.

سردار سلامی تاکید کرد: اقدامات شرورانه ای که صهیونیستها در منطقه مرتکب می شوند دامن خودشان را خواهد گرفت و آنها را در معرض خطرات واقعی در آینده قرار خواهد داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد: در صورت ادامه ارتکاب این قبیل اقدامات از سوی رژیم صهیونیستی این اقدامات آنها را بیش از پیش به فروپاشی نزدیک خواهد کرد به ویژه که همه شرایط برای فروپاشی رژیم صهیونیستی مهیا شده است.

وی گفت: در روزهای گذشته مشاهده کردید که چگونه اقدامات شرورانه آنها بدون واکنش نماند و چگونه برخی تحولات در داخل اراضی اشغالی رخ داد و قطعاً این حوادث و تحولات تکرار خواهد شد و در آینده فراگیرتر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =