مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به سطح ۲ ارتقا یافت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: با تلاش های صورت گرفته و بر اساس آیتم های تعریف شده مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در کنار مراکز رشد واحدهای بزرگی همچون کرج و تهران شمال از سطح ۳ به سطح دو ارتقا یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد میرزایی حیدری درخصوص ارتقای مرکز رشد واحد ایلام تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰ هسته و واحد فناور در مرکز رشد واحد ایلام تشکیل شده است و این مرکز هم اکنون ماوایی برای پژوهشگران و محققین ایلامی است.

وی بیان کرد: سطح بندی مراکز رشد بر اساس شاخص هایی همچون شرکت های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد، تعداد محصولات تولیدشده، تعداد دوره های تخصصی و عمومی برگزار شده در حوزه کسب و کار، استارتاپ ها،   تعداد اعضای هیأت علمی و دانشجویانی که در مراکز رشد در حال فعالیت هستند و... صورت گرفته است و در حال حاضر با تلاش های  دکتر روح اله دهقانی فیروزآبادی  معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴۴ مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی فعال است و این نویدبخش توسعه زیرساخت های تحقیقاتی و پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی و کشور است.

وی ضمن تقدیر از  حمایت های دکتر طهرانچی و تلاش های معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی دریک سال اخیر گفت: امروزما شاهد گسترش و ارتقای کیفی و کمی مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و این دانشگاه هم اکنون  جایگاه ویژه ای در تولید علم و تحقیقات و پژوهش در کشور دارد.

میرزایی در پایان گفت: ارتقا سطح کیفی و کمی مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در یک سال اخیر و پیگیری های معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی حتی باعث اختصاص کمک های بلاعوض از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری به این مراکز گردیده است که این مهم تاکیدی بر نقش پررنگ دانشگاه آزاد اسلامی در امر تحقیق و پژوهش کشور است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1094176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =