صعود شاگردان نکونام در فولاد، تقریبا زیر صفر!

در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، نماینده فوتبال ایران تیم فولاد با تیم‌های النصر عربستان، السد قطر و الوحدات اردن هم‌گروه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدرضا ولی‌زاده؛ بدون شک یکی از سخت‌ترین گروه‌های این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گروه D رقابت‌ها است، گروهی که شاگردان ژاوی هرناندز در السد قطر صدرنشین آن هستند و النصری‌های عربستان هم با ۸ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارند.
شاگردان جواد نکونام در فولاد شروعی امیدوار کننده داشتند و یک حضوری آبرومند در آسیا را تجربه کردند، در حال حاضر تا پایان هفته پنجم شاگردان نکونام با ۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته‌اند.
تیم چهارم گروه هم الوحدات اردن است، که هفته پنجم کار بزرگی را انجام داد و تیم متمول النصر را شکست داد.
باتوجه به شرایط این گروه و دیدارهای هفته پایانی بین السد و النصر و فولاد و الوحدات، در صورت پیروزی شاگردان ژاوی احتمالا از این گروه تیم دومی صعود نخواهد کرد زیرا النصر  ۸ امتیازه باقی می‌ماند و حتی درصورت پیروزی فولاد برابر الوحدات این تیم هم دارای ۸ امتیاز می‌شود و به احتمال قطع به یقین، نسبت به دیگر تیم‌های دوم گروه D شرایط ضعیف‌تری خواهد داشت.
درصورت تساوی النصر و السد، جدول طبق حال فعلی باقی می‌ماند و شانس فولاد و النصر بسیار کم خواهد بود.
اما اگر النصری‌ها پیروز دیدار با السد باشند، در آن شرایط النصر با ۱۱ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه صعود خواهد کرد و السد هم با ۱۰ امتیاز از شانس‌های رسیدن به عنوان بهترین تیم‌های دوم خواهد بود، اما اگر این اتفاق رخ دهد، دیگر حذف فولاد قطعی خواهد شد.
تساوی و یا شکست فولاد هم طبق همان احتمال آخر، حذف فولاد را قطعی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =