«دولت روحانی» جزو نامحبوب‌ترین دولت‌ها بود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت آقای روحانی به دلیل ناتوانی در مهار تورم، گرانی و ایجاد صف های متعدد برای معیشت مردم، جزو نامحبوب ترین دولت ها بود.

حسین نجابت فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص ایجاد فضای پرشور انتخاباتی در مدت باقیمانده تا زمان انتخابات، اظهار داشت: یکی از دو اتفاق لازم برای ایجاد انتخابات با مشارکت حداکثری، ایجاد امید و تغییر در مردم و تاکید بر نقش و حضور آنها بر جناح ها است.

وی گفت: اگر در مردم امید ایجاد نشود مشارکت مردم مقدار زیادی کاهش پیدا خواهد کرد؛ جناح ها نیز نباید فراموش کنند که فعالیت های جناحی و حیات آنها وابسته به مردم است همانگونه که انقلاب اسلامی وابسته به مردم بود.

نجابت با بیان اینکه مردم باید تشویق و امیدوار شوند و کسی که مردم را نا امید می کند خائن است، افزود: مردم باید بدانند با کاهش مشارکت امتیازی به دست نخواهند آورد بلکه با شرکت نکردن امتیاز مهم خود در تعیین سرنوشت کشور را از دست خواهند داد.

این کارشناس مسائل سیاسی در خصوص برخی گمانه زنی ها مبنی بر تعویق زمان انتخابات با توجه به شرایط کرونایی، با اشاره به نظر امام(ره) در مورد انتخابات بیان داشت: انتخابات حتی در جنگ و بنباران نیز برگزار شد و جزو ارکان اصلی مردم سالاری است و برهمین اساس هم اخیرا وزارت کشور تعویق برگزاری انتخابات را رد کرده است.

وی گفت: امید است با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انتخابات پیش رو در زمان مقرر برگزار شود. نظر امام راحل و رهبری نیز همیشه مبنی بر به تعویق نیفتادن انتخابات حتی به مدت یک روز بوده است. چرا که  تعویق در انتخابات شکستی است که جمهوری اسلامی از آن استقبال نخواهد کرد.

نجابت با توجه به شریط دولت حسن روحانی ادامه داد: تداوم دولتی که بنا به دلایلی از جمله تورم، گرانی، صف های متععد، کاستی ها، کم کاری ها و توجه صرف دولت به اروپا، برای مردم خسته کننده شده و نفرت عمومی را به دنبال داشته، سخت خواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دولت روحانی جزء نامحبوب ترین دولت ها محسوب میشود، تصریح کرد: حتی مردم شاهد هستند که در حوزه شهرداری نیز دولت فعلی اقداماتی انجام نداده و خدمات رسانی توسعه پیدا نکرده است.

وی بیان کرد: بنابراین حوصله اجتماعی امکان تعویق انتخابات را نمی دهد و انتخابات باید به روال سالهای قبل انجام بشود چرا که در ایران امکان برگزاری انتخابات پستی یا الکترونیکی وجود ندارد.

نجابت در خصوص تاثیر رسانه های خارجی بر مردم گفت: ما با فضای مجازی لجام گسیخته ای که مایه سرگرمی مردم شده رو به رو هستیم که بی امان با اعداد و ارقام و اخبار دروغ و جعلی منتشر میکنند، مردم باید بدانند که این رسانه ها خیرخواه آنها نیستد.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات بستگی به فضای انتخابات دارد، اما با مولفه های فعلی مشارکت در حدود متوسط و نزدیک به ۵۰ درصد یا کمی کمتر و بیشتر خواهد بود.

کد خبر: 1094285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =