توخل باز هم به زیدان و رئال نباخت

شب گذشت در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه دی استفانو به مصاف هم رفتند، که دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- محمدمعین ملکی؛ شب گذشت در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه دی استفانو به مصاف هم رفتند و در شرایطی که بازی زیر بارش شدید باران برگزار شد، دو تیم به تساوی یک- یک رضایت دادند تا تکلیف فینالیست در استمفوردبریج لندن مشخص شود.

خلاصه بازی

بازی در نیمه اول ، با مالکیت رئال در دقایق ابتدایی آغاز شد تا اینکه در دقیقه ۱۰ این چلسی بود که اولین موقعیت بازی را خلق کرد که البته تیمو ورنر در یک قدمی دروازه توپ را به کورتوا کوبید و اولین موقعیت مسلم بازی را از دست داد.بعد از این موقعیت چند دقیقه‌ای چلسی کنترل بازی را در دست داشت و بلاخره در دقیقه ۱۴ روی کار تکنیکی وینگر آمریکایی خود یعنی کریستین پولیسیچ به گل رسید. در ادامه رئال که برای جبران گل خورده بازی را در اختیار گرفته بود در دقیقه ۲۳ با شوت کریم بنزما تیر دروازه چلسی را به لرزه درآورد. ۶ دقیقه بعد و روی یک ضربه کرنر، رئال با گل زیبای کریم بنزما بازی را به تساوی کشاند. ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول بازی آرام و بدون موقعیت ادامه یافت تا دو تیم با همان نتیجه راهی رختکن شوند. با شروع نیمه دوم و در حالیکه انتظار میرفت رئال مادرید برای کسب پیروزی در زمین خود،حملات بیشتری را تدارک ببیند بازی کاملا محتاطانه و با مالکیت نسبی چلسی دنبال شد و البته دو تیم یکی دو موقعیت نه چندان خطرناک هم ایجاد کردند تا بازی ، یک بر یک مساوی تمام شود و تکلیف صعود کننده به فینال استانبول در لندن مشخص شود.

بهترین بازیکن زمین

در پایان این دیدار ، انگولو کانته هافبک دفاعی فرانسوی چلسی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. کانته در این بازی ۲۱ دوئل داشت و با ثبت ۶ دریبل موفق بهترین عملکرد را در بین بازیکنان حاضر در زمین از خود به جا گذاشت.

رکورد منحصر به فرد توخل

این دیدار پنجمین تقابل توخل و زیدان محسوب میشد. توماس توخل دو بار با دورتمند در مرحله گروهی فصل ۲۰۱۶ مقابل رئال و زیدان قرار گرفت که هر دو بازی با تساوی به پایان رسید و جالب اینکه دورتمند بالاتر از رئال به عنوان صدرنشین صعود کرد.همچنین توخل در مرحله گروهی فصل گذشته دو بار با پاریسن ژرمن مقابل تیم زیدان قرار گرفت که حاصل کار، یک تساوی و یک پیروزی سه بر صفر برای توخل بود.توماس توخل تنها مربی محسوب میشود که در تقابل با زیدان آمار بهتری دارد. همچنین توخل هرگز مقابل تیم‌های اسپانیایی شکست نخورده و دیشب برای هفتمین بار به مصاف یک تیم اسپانیایی رفت. حاصل کار مربی آلمانی در این هفت بازی، سه پیروزی و چهار تساوی می‌باشد.

رئال در حسرت بردن چلسی

این دیداد چهارمین تقابل رسمی دو تیم اسپانیایی و انگلیسی محسوب میشد. در سه دیدار گذشته دو بار چلسی پیروز شده بود و یکبار دو تیم به تساوی رسیده بودند و رئال موفق به کسب پیروزی نشده بود ، که با تساوی در دیدار شب گذشته رکورد شکست ناپذیری چلسی برابر رئال حفظ شد.

آمار ضعیف رئال

رئال در دیدار شب گذشته تنها موفق به ثبت یک شوت در چارچوب شد که از سال ۲۰۰۳ به بعد فقط در یک مسابقه برابر پاریسن ژرمن در سال ۲۰۱۹ آماری ضعیف تر ثبت کرده بود . همچنین رئال در پنج بازی آخر خود برابر، لیورپول، ختافه، بتیس و چلسی مساوی کرده و فقط در دیدار برابر کادیز به پیروزی رسیده است.

با این تساوی تکلیف مسافر استانبول در بازی برگشت مشخص خواهد شد. این دو تیم چهارشنبه هفته آینده در لندن بازی برگشت را برگزار میکنند تا تیم برنده، برای فتح لیگ قهرمانان ۲۰۲۱، به مصاف برنده پاریسن ژرمن و منچستر سیتی برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =