امان از این استقلال!

استقلالی‌ها در حالی که می‌توانستند با پیروزی مقابل الاهلی جشن صعود برپا نمایند، این مهم را به هفته آخر مرحله گروهی موکول کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امیر کریمی(کارشناس فوتبال)؛ بعداز دو بازی اول استقلال شاید بدبین ترین هوادار این تیم هم احتمال کشیده شدن به بازی آخر را برای صعود نمی داد. تیمی با ۸ گل زده در دو بازی و خط و نشان آن روز این تیم برای آسیا، حیف شد که روند استقلال حفظ نشد، ترمیم فاز دفاعی احتمالا از کیفیت بازی تهاجمی این تیم کاسته، هر چند در بازی های بعدی هم استقلال پرگل از زمین خارج شد اما همه چیز تحت شعاع گل‌های خورده این تیم قرار گرفت. در هر صورت هنوز چیزی برای استقلال تمام نشده و این تیم شانس صعود دارد اما کمی هوشیاری و حرفه‌ای‌گری می توانست خیلی زودتر حکم صعود این تیم را امضا کند.

چهارمین فینال

یک فینال دیگر هم در راه هست. شش بازی و چهار فینال برای استقلال در این گروه. حداقل یکی از این فینال ها در می آمد الان استقلال براحتی صعود کرده بود.

جام رمضان

انصافا آسیا برای خودش داستانی دارد. نحوه برگزاری برای تیم فوتبال بصورت سه روز یک بار یعنی فاجعه. یعنی نداشتن حتی یک جلسه تمرینی کامل. صد رحمت به جام رمضان خودمان.

هدیه ناقابل

بازی تحت تاثیر پیروزی الشرطه آغاز شد. جایی که حالا دو تیم الاهلی و استقلال خود را مدعی صدرنشینی می دانستند و برای رسیدن به این منظور نباختن را در اولویت کار قرار داده بودند. حیف که هدیه الشرطه از سوی هر دو تیم باز نشده پس فرستاده شد.

تغییر فاز

بزرگترین اشکال این روزهای استقلال انتقال بازی است. در حقیقت تغییر وضعیت را چه از حمله به دفاع، چه بر عکس کامل انجام نمی‌دهد. بیشترین فکر و ذکر کادر فنی از این به بعد این باید باشد.

مدافعین

یک هشدار به فرهاد مجیدی و کادرش. با احترام به این نفرات در خط دفاعی، اما در صورت ادامه این روند انتظار محمود فکری شدن برای این کادر فنی در این فصل هم دور از ذهن نیست. یا ترمیم کنید یا تدبیری اساسی بیندیشید.

ضربات ایستگاهی

عجیب است که در استقلال روی ضربات ایستگاهی انقدر یارگیری ناشیانه انجام می گیرد. یک بازی، دو بازی. خیر، ظاهرا این موضوع ادامه دار است. هفت نفر در باکس خودی، چهار نفر مهاجم را نمی توانند مهار کنند تا دست آخر به تیرک استقلال بکوبند.

کلین شیت

این کلین شیت حالا  استقلال را امیدوار نگه داشته است. توجه کنید گل نخوردن حداقل ها را برای تیم به ارمغان می آورد. ضمنا به نظر می رسد حالا کمی اعتماد به نفس به فاز دفاعی این تیم برگردد.

بازی آخر

اینجا آسیاست و ای اف سیرک معروف. بازی روز آخر در دو روز متفاوت برگزار می شود، راحتر بگوییم همزمان نیست و طبق معمول و روال همیشه بازی نماینده کشور ما زودتر برگزار می شود. ممنون جناب تاج نایب رئیس آسیا.

الشرطه

زمان بازی ها در دو روز است. الشرطه تیم بد قلق عراقی هست. تیم های عراقی همیشه جلوی ایرانی‌ها انگیزه دارند. پس این تیم هم فارغ از هر استرسی مقابل استقلال راحت بازی خواهند کرد. انتقام هم می‌خواهند بگیرند. بعد از الدحیل با برد استقلال می‌خواهند آبروداری کنند. همه اینها درست اما با تمام این تفاصیل سرنوشت استقلال در دست خودش هست. برای صعود باید الشرطه را ببرد که کار سختی هم نیست، این استقلال اگر روزش باشد می تواند. اگر واقعا زور بردن الشرطه را هم ندارید پس ادامه آسیا هم به نظر توجیهی ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =