واکنش ولیعهد ابوظبی به موضع گیری محمد بن سلمان درباره ایران

ولیعهد ابوظبی به موضع گیری محمد بن سلمان درباره ایران واکنش نشان داد و آنرا بازتاب دهنده مواضع متعادل و دیدگاههای حکیمانه ولیعهد سعودی توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ «محمد بن زاید»، ولیعهد ابوظبی با انتشار توییتی، از مواضع مطرح شده در مصاحبه اخیر «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان حمایت و قدردانی کرد.

بن زاید با انتشار توئیتی نوشت که مصاحبه ولیعهد عربستان بازتاب‌دهنده «مواضع متعادل و افکار عمیق و دیدگاه‌های حکیمانه و بلندپروازانه‌ای متناسب با توانایی‌های عربستان و جایگاه آن در منطقه و جهان است».

او افزود که سران عربستان مسیر آینده‌ای درخشان برای این کشور و ملتش را به خوبی می‌دانند.

گفتنی است، بن سلمان روز گذشته در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی العربیه ایران را یک کشور همسایه خواند و گفت که «ریاض خواهان روابط خوب و متمایز با تهران است».

ولیعهد سعودی در عین حال مدعی رفتارهای منفی از سوی ایران شد و گفت: «مشکل ما رفتار منفی ایران است و ما در حال کار با شرکای خود در جهان برای یافتن راهکار هستیم تا این مشکلات را پشت سر بگذاریم و روابطی خوب به سودِ همگان داشته باشیم».

بن سلمان در بخشی دیگر از این مصاحبه اعلام کرد: «نمی‌خواهیم ایران در شرایط سختی قرار داشته باشد، بلکه می‌خواهیم ایران کشوری شکوفا باشد و توسعه یابد، ما در ایران و آنها در عربستان منافع دارند و [این خواسته] ما برای آن است تا منطقه و جهان به سوی رشد و شکوفایی حرکت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =