تراکتور ایران - الشارجه امارات؛ معجزه رخ می‌دهد؟

تراکتور در هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در جدالی سرنوشت ساز به مصاف الشارجه امارات می‌رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)-مجتبی احسانی؛ از دور پایانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم های فوتبال تراکتور ایران و الشارجه امارات از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الشارجه امارات به دیدار هم خواهند رفت.

در همین زمینه حمید عبداللهی، مربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی  تاکید کرد: تا به حال برای مردم فهمیم و هوادارانمان با تمام وجود تلاش کرده ایم و فردا هم برای صعود به مرحله بعد با تمام وجود تلاش خواهیم کرد. فردا راهی جز برد نداریم. همه تیم هم قسم شده‌ایم که انشالله فردا ببریم. به بازیکنان مان ایمان کامل داریم و مطمئن هستیم که با تمام وجود کار خواهند کرد.

در ادامه نیز عبدالعزیز العنبری سرمربی الشارجه در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور با اعلام اینکه تغییرات زیادی در ترکیب تیمش خواهد داشت، گفت: تغییرات زیادی را در ترکیبی که در مسابقات قبلی به میدان فرستادیم، شاهد خواهیم بود. به بازیکنان ذخیره فرصت حضور در بازی را خواهیم داد خصوصاً اینکه تیم در آستانه سه مسابقه مهم در لیگ امارات و در طی تنها ده روز است. خارج از مسابقات فشرده در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان به استراحت نیاز دارند.

تراکتور به دنبال راهی برای صعود

پر شور های تبریزی که در این فصل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شکستی را متحمل نشده اند در دیدار آخرشان علاوه بر تلاش برای حفظ روند شکست ناپذیری به دنبال این هستند تا با برتری در برابر حریف اماراتی ده امتیازی شوند و امیدوار باشند نتایج بازی های گروه های دیگر طوری رقم بخورد که این تیم شانس صعود به مرحله بعدی به عنوان یکی از سه تیم دوم برتر را پیدا کنند. هواداران تراکتور امیدوار هستند که رسول خطیبی در این دیدار دست از بازی محتاطانه بردارد و با ارائه یک بازی هجومی، در مقابل حریف اماراتی پیروز شود و امید آنها را برای صعود به مرحله بعد زنده نگه دارد. دیدار این دو تیم در دور رفت مسابقات با نتیجه بدون گل پایان یافت.


دیداری تشریفاتی برای الشارجه

تیم فوتبال الشارجه امارات که در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و صعود را خود به عنوان صدرنشین گروه قطعی کرده است به این دیدار به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه خواهد کرد و طبق گفته مربی این تیم، با بازیکنان ذخیره و تغییرات زیاد در ترکیب به مصاف نماینده ایران خواهند رفت. اتفاقی که برای تراکتور یک شانس محسوب می‌شود و آنها می‌توانند با استفاده از این فرصت، حریف اماراتی را شکست دهند تا در صورتی که نتایج دیگر گروه‌ها به سود آنها رقم بخورد، صعود خود را به مرحله بعد جشن بگیرند.

در جدول رده بندی الشارجه با یازده امتیاز صدرنشین قطعی گروه دوم مسابقات است و تراکتور هفت امتیازی هم در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =