فولاد ایران - الوحدات اردن؛ فولاد به دنبال حذف پیروزمندانه!

فولاد مردان در آخرین دیدار آسیایی خود به مصاف تیم قعر جدولی الوحدات اردن خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ تیم‌های فولاد ایران و الوحدات اردن که شانسی برای صعود از گروه خود ندارند در دیداری تشریفاتی از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در شهر ریاض عربستان به دیدار هم خواهند رفت.

یوسو سسما مربی تیم فولادخوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الوحدات اردن تاکید کرد: ما با همان انگیزه همیشگی فردا به میدان می‌رویم، با وجود اینکه احتمال صعود وجود ندارد بازیکنان ما همه تلاش خود را می‌کنند تا با پیروزی و یک خاطره خوب مسابقات را ترک کنیم. هدف ما در این مسابقات ارائه بهترین عملکرد تیمی بود تا به تیمی که ساخته ایم هم خودمان و هم هواداران‌مان افتخار کنیم.

در ادامه نیز عبدالله ابوزمع سرمربی الوحدات اردن گفت: با هدف جبران شکست دور رفت مقابل فولاد، افزایش امتیاز و نیز افزایش پیروزی‌های خود در اولین حضور تاریخی الوحدات در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. از خدا می‌خواهم به بازیکنانم که به‌ خاطر بازی‌های متوالی از خستگی و فرسودگی رنج می‌برند، کمک کند.

فولاد به دنبال برد در دیدار تشریفاتی

شاگردان جواد نکونام دور رفت لیگ قهرمان آسیا را بسیار خوب آغاز کردند و با کسب نتایج درخشان، خود را به عنوان تیم شگفتی ساز مسابقات معرفی کردند. اما دور برگشت آن طور که آنها می‌خواستند پیش نرفت و با تحمل دو شکست پیاپی در برابر النصر عربستان و السد قطر خود را به عنوان نخستین تیم ایرانی حذف شده از این مسابقات معرفی کردند. فولادی ها در دیدار پایانی خود در برابر الوحدات اردن دیداری تشریفاتی را برگزار خواهند کرد و البته امیدوار هستند که به مانند بازی رفت بتوانند حریف اردنی‌ را شکست دهند تا با دو برد به کارشان در آسیا خاتمه دهد و با کسب پیروزی در بازی آخرشان ، به عنوان یک تیم برنده با لیگ قهرمانان خداحافظی کند. دیدار رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

الوحدات در پی نتیجه تاریخی

الوحدات اردن تیم شگفتی ساز هفته قبل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در دیدار پایانی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت این تیم که با پیروزی در برابر النصر میزبان نشان داد هرگز تیم دست و پا بسته ای نیست می خواهد با برد در برابر فولاد مردان نشان دهد که نتیجه هفته قبل در برابر النصر اتفاقی نبوده است. پیروزی در برابر فولاد و شش امتیازی شدن الوحدات که نخستین حضور خود در این مسابقات را تجربه می کند ، نتیجه ای تاریخی به شمار می رود به همین خاطر آنها با تمام قوا و با انگیزه فراوان در این دیدار حاضر خواهند شد.

فولاد با پنج امتیاز تیم سوم گروه چهارم مسابقات است و الوحدات سه امتیازی در رده چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =