نحوه حضور کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در هفته آینده اعلام شد

نحوه حضور کارکنان و فعالیت اداری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق قرمز و نارنجی از تاریخ ۱۱ اردیبهشت تا پایان هفته اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ با توجه به استمرار وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در استان‌ها و شهرهای کشور،  معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای نحوه حضور کارکنان و فعالیت اداری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ۱۱ اردیبهشت تا پایان هفته را اعلام کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با توجه به استمرار وضعیت قرمز کرونا در استان ها و شهرهای کشور، فعالیت اداری واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مطابق با مصوبات ستاد ملی کرونا و هماهنگ با ستادهای کرونای استانی خواهد بود. به گونه‌ای که در شهرهای قرمز حداکثر یک سوم کارکنان به صورت شیفت و چرخشی حضور یابند و دوسوم دورکاری خواهند بود و نیز در شهرهای نارنجی شیفت چرخشی پنجاه درصد حضور و پنجاه درصد دورکاری در نظر گرفته می‌شود.

در این اطلاعیه مطرح شده است: روسای واحدها و مراکز آموزشی به گونه ای برنامه ریزی کنند که حتی المقدور خللی در امور اداری، مالی، آموزشی، پاسخگویی به مکاتبات، پشتیبانی فنی کلاس‌های برخط  ایجاد نشود و پاسخگویی به مراجعات تلفنی انجام و مراجعات حضوری و ضروری دانشجویان فقط در موارد خاص و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شود. درباره مدیریت کلاس‌های برخط به گونه ای   باشد که خللی به امور آموزشی وارد نشود.

در این اطلاعیه بیان شده است: در خصوص استان‌هایی که ستاد کرونای استانی تصمیم دیگری برای حضور و دورکاری کارکنان ادارات ابلاغ نموده یا خواهد نمود، روسای استانی می توانند به صلاح دید مطابق شرایط ابلاغی استانداری‌ها اقدام کنید. نحوه حضور کارکنان در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت یک سوم است. 

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: کارکنان شیفتی کمافی السابق و طبق برنامه قبلی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. واحدهای علوم پزشکی تابع تصمیمات متخذه معاونت علوم پزشکی دانشگاه است. رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی الزامی است. کارکنانی که علائم بیماری دارند از حضور در محل کار خودداری و پس از بهبودی، مدارک پزشکی خود را جهت استفاده از مرخصی استعلاجی به واحدهای دانشگاهی ارائه کنند. درخصوص  حضور نداشتن و دورکاری بیماران زمینه‌ای و مادرانی  که دارای فرزند خردسال هستند، مساعدت لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094461

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =