احمد نورالهی؛ مصدوم یا مغضوب؟!

احمد نورالهی برای سومین دیدار متوالی از ترکیب اصلی پرسپولیس دور ماند و این بار حتی نتوانست یک دقیقه هم برابر الریان بازی کند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ براساس اعلام باشگاه پرسپولیس احمد نورالهی همچون میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا مصدوم و به همین دلیل از لیست بازی با الریان قطر خط خورده است!

اتفاقی نادر و عجیب در فوتبال ایران و حتی جهان که در یک تیم ناگهان ۳ هافبک دفاعی همزمان و پیش از شروع مسابقه مصدوم شوند! شاید به ندرت پیش آمده باشد که ۳ بازیکن در خط میانی یا دفاع در طول یک مسابقه مصدوم شده باشند ولی آسیب دیدگی همزمان ۳ هافبک دفاعی پرسپولیس عجیب و غریب بود. البته تصاویری از مُچ پای مصدوم کمال کامیابی‌نیا منتشر شد و میلاد سرلک هم که در لیست بازی با الریان بود به دلیل آسیب دیدگی بازی نکرد.

اما در مورد احمد نورالهی ماجرا جالب و قابل تأمل است؛ شماره ۸ پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل گوا هند در ترکیب اصلی قرار نگرفت و حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد. در آن مسابقه یحیی گل محمدی به چند مهره کلیدی و اصلی خود استراحت داده بود و به همین خاطر کسی روی بازی نکردن احمد نورالهی زوم نکرد. پرسپولیس با قدرت و نتیجه ۴ بر صفر تیم گوا را شکست داد تا دیگر کسی پیگیر ماجرای احمد نورالهی نشود.

در دیدار بعدی (برگشت با الوحده امارات) بار دیگر شاهد نیمکت نشینی احمد نورالهی بودیم. بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر که در بازی با تیم اماراتی هم در ترکیب اصلی قرار نگرفت. پس از آن بازی اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه احمد نورالهی حاضر به تمدید قراردادش نیست و برهمین اساس باشگاه پرسپولیس و کادر فنی این تیم می‌خواهند با نیمکت نشین کردن نورالهی او را برای تمدید قراردادش تحت فشار قرار دهند. خبری که نه تأیید شد و نه تکذیب تا اینکه احمد نورالهی در دیدار برگشت با الریان برای سومین بار در ترکیب اصلی قرار نگرفت. کاپیتان سوم پرسپولیس حتی از لیست بازی هم خط خورد و در ادامه عنوان شد احمد نورالهی مصدوم بوده است! کدام مصدومیت و چه زمانی؟!

یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما خبرداد که ماجرا به همین سادگی هم نیست. پیش از دیدار دو تیم پرسپولیس و الریان، نشریه معروف استاد الدوحه قطر خبر از پیوستن احتمالی احمد نوراللهی به الاهلی این کشور خبر داد. خبری که از سوی احمد نورالهی تکذیب هم نشد و این بازیکن ملی پوش صحبتی هم دراین خصوص انجام نداد. گفته می‌شود همین اخبار و عدم تکذیب احمد نورالهی باعث شد این بازیکن از لیست پرسپولیس خط بخورد.

حالا پرسش اساسی اینجاست؛ احمد نورالهی واقعا مصدوم است یا اینکه به دلیل توافق احتمالی با قطری‌ها مغضوب؟!

انتهای پیام/

کد خبر: 1094463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =