استقلال ۱ - الشرطه عراق ۰/ گام آخر محکم برداشته شد

دیدار تیم های استقلال و الشرطه با پیروزی استقلال به پایان رسید تا با این نتیجه صعود آبی پوشان به مرحله حذفی مسابقات قطعی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۱۵ امشب به مصاف تیم الشرطه عراق رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

ترکیب استقلال ایران 

رشید مظاهری، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، مهدی مهدی پور، مهدی قایدی، داریوش شجاعیان، حسین مرادمند، ووریا غفوری، هرویه میلیچ، آرش رضاوند

ترکیب الشرطه عراق

احمد باسیل، کرار عامر، سعد ناطق، فهد یوسف، امجد عطوان، مازین فیاض، علی تمیمی، محمد قاسم مجید، حسام کاظم، سعد عبدالامیر و محمد داود

گل‌های بازی:

استقلال ایران: (شیخ دیاباته ۱۲)

الشرطه عراق: -

کارت زرد:

استقلال ایران: -

الشرطه عراق: (علی تمیمی ۱۸) (مازن فیاض ۲۱) (محمد قاسم ۸۴) (سعد ناطق ۸۸)

کارت قرمز:

استقلال ایران: -

الشرطه عراق: -

مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۲: حرکت خوب تیمی میلیچ و قایدی از سمت چپ و توپی که به شجاعیان رسید در حالیکه توپ روی پای تخصصی این بازیکن بود و شجاعیان می توانست خودش دروازه را با یک شوت تهدید کند، در یک موقعیت بد به رضاوند پاس داد که توپ از دست رفت.

دقیقه ۷: اشتباه مدافعان الشرطه و فرصت بسیار خوبی که درون محوطه جریمه به دیاباته رسید و شوت این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۷: بلافاصله پس از فرصتی که دیاباته از دست داد، الشرطه به سمت دروازه استقلال حمله برد که شوت مازن فیاض را رشید مظاهری به زیبایی مهار کرد.

دقیقه ۱۲: استقلال با فشار زیاد توانست صاحب موقعیت خوبی بشود که مهدی قایدی توپ را به میلیچ در محوطه جریمه الشرطه رساند و خطای کرار عامر بر روی او موجب خطای پنالتی برای استقلال شد و شیخ دیاباته با تسلط و زیبایی پنالتی را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۱۶: داریوش شجاعیان یک شوت پرقدرت از فاصله دور زد که نزدیک بود دروازه الشرطه را باز کند که احمد باسیل به موقع رسید و توپ را به کرنر زد. 

دقیقه ۱۸: سانتر زیبای میلیچ با کنترل خوب قایدی همراه بود که او را به تک به تک با دروازبان رساند اما علی تمیمی با یک تکل نا موفق دومین پنالتی را به استقلال داد که اینبار شیخ دیاباته موفق به گلزنی نشد.

دقیقه ۴۵: فرصت خوبی برای الشرطه شکل گرفت که شوت امجد عطوان از پشت محوطه جریمه را رشید مظاهری به خوبی مهار کرد

دقیقه ۶۴: فرار فوق‌العاده قایدی از سمت چپ شروع شد و به میلیچ رسید که این بازیکن با یک پاس کات بک دوباره قایدی را صاحب توپ کرد و شوت زیبای قایدی با واکنش خوب احمد باسیل همراه شد و به کرنر رفت.

دقیقه ۸۵: ضربه سر ارسلان مطهری رمضانی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما شوت مستقیم این بازیکن توسط احمد باسیل سیو شد.

در دومین بازی امشب دو تیم الدحیل و الاهلی به مصاف هم می‌روند که نتیجه این بازی تکلیف قطعی این گروه را مشخص می‌کند. اما صعود استقلال با این نتیجه به مرحله بعدی به عنوان یکی از دو تیم گروه سوم قطعی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =