امکان ثبت‌نام مجدد برای داوطلبان ارشد پزشکی وجود ندارد/ برگزاری آزمون در اولین فرصت

رئیس مرکز سنجش و پذیرش آموزش پزشکی با بیان این که امکان ثبت‌نام مجدد برای داوطلبان ارشد پزشکی وجود ندارد، گفت: برحسب وضعیت کرونا، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در اولین فرصت برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، سعید هاشمی درباره آزمون ارشد پزشکی اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۱۴۰۰ که پیش از این قرار بود در ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی لغو شد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش آموزش پزشکی در پاسخ به این سوال که آیا با تعویق زمان برگزاری آزمون ارشد پزشکی سال ۱۴۰۰، امکان ثبت‌نام مجدد برای داوطلبان این آزمون فراهم خواهد شد؛ گفت: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون برای اولین بار در بازه زمانی ده روزه یعنی از ۶ تا ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۹ انجام شد که بر اساس درخواست داوطلبان به تمدید رسید، بر این اساس داوطلبان می‌توانستند از ۲۳ تا ۲۵ فروردین ماه  نسبت به ثبت‌نام خود برای شرکت در آزمون ارشد پزشکی سال ۱۴۰۰ اقدام کنند.

هاشمی ادامه داد: با توجه به اعلام زمان ثبت‌نام و تمدید آن، امکان ثبت‌نام مجدد برای داوطلبان ارشد پزشکی سال ۱۴۰۰ وجود ندارد.

رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی درباره زمان برگزاری آزمون ارشد پزشکی سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: برحسب وضعیت کرونا، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در اولین فرصت برگزار خواهد شد.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

کد خبر: 1094505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =