کارگران بازوان پرتوان حرکت، تعالی و شکوفایی هستند

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: بخش اعظمی از فعالیت‌های دانشگاه به دست توانای کارگران انجام می‌شود و همه تلاش ما بر این بوده که بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به این قشر تلاشگر ارائه کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ رحمان ساعدی در مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از کارکنان حوزه خدمات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) اظهار کرد: از اینکه در جمع قشر تلاشگر کارگران دانشگاه هستیم به خود می‌بالیم، قشری که بخش اعظمی از امور دانشگاه  به دست توانای آنها انجام می‌شود و همه تلاش ما بر این بوده که بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به این قشر تلاشگر ارائه کنیم؛ زیرا آنان در این شرایط اقتصادی و فشار کاری ناشی از شیوع ویروس کرونا با جان‌ و دل در اندیشه خدمت به دانشگاه هستند.

بخش اعظمی از فعالیت‌های دانشگاه به دست کارگران انجام می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اضافه کرد: حلقه واسط بسیاری از فعالیت‌های دانشگاه ازجمله آزمون‌ها، فعالیت‌های سلامت‌محور، ارتباط بین دانشکده‌ها و ارسال مراسلات بر عهده نیروهای خدمات است و نمی‌توان انجام امور روزمره دانشگاه را حتی برای یک روز بدون حضور این قشر تلاشگر متصور شد.

مدیرکل امور اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان نیز گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته فشار کاری نیروهای خدمات دوچندان شده است، زیرا علاوه بر امور محوله، وظیفه ضدعفونی لحظه‌ای مکان‌ها نیز به فعالیت‌های کارگران دانشگاه اضافه شده است.

بخش اعظمی از فعالیت‌های دانشگاه به دست کارگران انجام می‌شود

 علی حنائی‌نژاد افزود: روز کارگر بهانه‌ای است برای قدردانی از قشر تلاشگر کارگر که در همه لحظات فعالیت دانشگاه، عاشقانه و خالصانه مشغول به کار هستند. بی‌تردید کارگران بازوان پرتوان حرکت، تعالی و شکوفایی هستند و پیشرفت‌های مختلف دانشگاه ناشی از تعامل و همکاری همه حوزه‌های دانشگاه ازجمله اداره خدمات و کارگران تلاش‌گر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094575

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =