رییس بسیج: برای کمک در واکسیناسیون عمومی آماده‌ایم

رییس بسیج با اعلام آمادگی این سازمان برای کمک در واکسیناسیون عمومی گفت: وزارت بهداشت در زمینه طرح شهید سلیمانی در مبارزه با کرونا همکاری خوبی با ما داشت و تمام موضوعاتی که تعهد کرده بودند را انجام دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی در نشست بررسی چگونگی وضعیت طرح شهید سلیمانی با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به افزایش شیوع کرونا در کشور سازمان بسیج با همکاری وزارت بهداشت اقدام به تشدید طرح شهید حاج قاسم سلیمانی کرد و این جلسه به منظور بررسی چگونگی وضعیت طرح شهید سلیمانی تشکیل شده است.

وی افزود: از روزی که کرونا در کشور شیوع پیدا کرد، مراکز درمانی و شبکه سلامت کشور درگیر مبارزه با این ویروس منحوس شدند و کارنامه درخشانی به یادگار ماند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج بر اساس وظیفه ذاتی خود از همان روز اول احساس وظیفه کرد و در اقصی نقاطی کشور که نیازی وجود داشت حضور یافت.

سلیمانی با بیان اینکه طرح غربالگری در ابتدا و بعد طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه یافت و با همکاری با وزارت بهداشت کار جلو رفت، تاکید کرد: وزارت بهداشت همکاری خوبی با ما داشت و تمام چیزهایی که تعهد کرده بودند را انجام دادند.

وی ادامه داد: مردم عزیز هم همکاری خوبی داشتند و بیش از هفت میلیون سفیر سلامت قبل از طرح شهید سلیمانی داشتیم. با توجه به نرخ ابتلا در کشور و لزوم حضور گسترده بسیج با هدفگذاری وزارت بهداشت درمان انشاءالله محقق خواهد شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: همه شبکه بسیج و سپاه رسالت دارند هرگونه همکاری مورد نیاز را انجام دهند. در سه هفته گذشته جلساتی با فرمانده کل سپاه داشتیم که به گسترش طرح شهید سلیمانی و همکاری با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکید کردند.

سلیمانی افزود: در آستانه دسترسی به مقادیر بالای واکسن در کشور هستیم و باید تلاش کنیم ابتلا به شدت کاهش یابد تا وقتی واکسیناسیون عمومی آغاز شد کشور در آرامش باشد.

وی تاکید کرد: ما آمادگی داریم در واکسیناسیون عمومی هم به وزارت بهداشت کمک کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در پایان خرداد ماه شاهد انتخابات هستیم و رهبری عزیز هم برای مشارکت گسترده دعوت کردند که این توجه می‌خواهد و باید در کنترل ویروس کرونا دقیق و سریع عمل کنیم.

سلیمانی افزود: بسیج ظرفیت‌های اجتماعی فراوانی در اقشار و ظرفیت‌های عمومی فراوانی در پایگاه‌ها دارد و توجه و جهت دادن به آن اهمیت دارد.

وی گفت: ما در میانه این هیاهویی که در دنیا وجود دارد وضعیت‌مان بهتر بوده است و انشاالله خداوند امسال را سال غلبه بر ویروس کرونا قرار دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =