اصلاحات آزمون استخدامی ۱۴۰۰ فرزندان شهید و جانبازان

سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات (سری سوم) و اضافه شدن شغل محل‌های جدید به دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ ویژه فرزندان شهید و فرزندان جانبازان بالای ۷۰درصد، اطلاعیه داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران داشجویی ایران (ایسکانیوز)، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اصلاحات (سری سوم) و اضافه شدن شغل محل‌های جدید به دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهید و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ و تمدید مجدد مهلت ثبت نام، منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ و اطلاعیه‌های اصلاحی ۳۱ فروردین و پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰ با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر اضافه شدن شغل محل‌های جدید به دفترچه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات در دفترچه راهنما به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به همین دلیل ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ضمناً با توجه به شغل محل‌های جدید اعلام شده مقرر گردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام کنند.

با توجه به عادی نشدن شرایط انتشار بیماری کرونا، تعیین زمان برگزاری این آزمون منوط به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود. لذا به محض مشخص شدن تاریخ برگزاری آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان متعاقباً به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

اصلاحات دفترچه راهنما

اصلاحیه مربوط به شغل کارشناس تغذیه وزارت بهداشت؛ فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری تغذیه که مدرک کارشناسی آنها غیرمرتبط با رشته تغذیه است، تنها با داشتن شماره نظام پزشکی مجاز به شرکت در آزمون استخدامی هستند.

ظرفیت شغل محل‌های سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به شرح ذیل اصلاح می‌شود:

ظرفیت شغل محل (۱۲۳۰۵) حسابدار یزد یزد از ۱ نفر به ۲ نفر اصلاح می‌شود.

ظرفیت شغل محل (۱۲۳۰۶) کارشناس آبخیزداری بوشهر بوشهر از ۱ نفر به ۲ نفر اصلاح می‌شود.

ظرفیت شغل محل (۱۲۳۲۶) کارشناس جنگل و مرتع همدان تویسرکان از ۱ نفر به ۲ نفر اصلاح می‌شود.

ظرفیت شغل محل (۱۲۳۲۷) کارشناس جنگل و مرتع گلستان مراوه تپه از ۲ نفر به ۳ نفر اصلاح می‌شود.

 عنوان محل خدمت شغل محل‌های وزارت آموزش و پرورش به شرح ذیل اصلاح می‌شود:

انتهای پیام/

کد خبر: 1094633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =