طراحی اپلیکیشن ورزشی همسو با ارزش‌های ایرانی-اسلامی ضروری است

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد با بیان این که تعطیلی مراکز ورزشی سبب شد در یکی از جلسات شورای عالی ورزش، پیشنهاد اپلیکشین ورزشی ارائه شود، گفت: ما به دنبال طرحی بودیم که با ارزش‌های ایرانی-اسلامی همسو باشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه «رویداد فناورانه اپلیکیشن‌های ورزش و سلامت» امروز یکشنبه 12 اردیبهشت به صورت مجازی برگزار شد. در ابتدای این مراسم امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد، ضمن تبریک روز معلم به استادان دانشگاه، این رویداد را همکاری خوبی بین معاونت فرهنگی و معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد دانست و اظهار کرد: در زمان شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های جسمانی به حداقل رسید چون دانشگاه‌ها و مراکز ورزشی بسته شدند.

وی درباره شکل‌گیری این رویداد گفت: تعطیلی مراکز ورزشی سبب شد در یکی از جلسات شورای عالی ورزش، پیشنهاد اپلیکیشن ورزشی ارائه شود.

لشگری با اشاره به این که ما به دنبال طرحی بودیم که با ارزشهای ایرانی-اسلامی همسو باشد، افزود: شبکه‌سازی یکی از اهداف ما در این طرح بود و می‌خواستیم تندرستی در دانشگاه را به سمتی ببریم که دانشگاه آزاد به عنوان دانشگاه دوستدار ورزش شناخته شود.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد با تاکید بر این که رویداد محصول همکاری معاونت پژوهش، معاونت فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران است، خاطرنشان کرد: در این راستا، بررسی نیازها انجام شد و  در مراکز دانشگاهی و سازمان‌هایی که با ورزش درگیر بودند، اعلام عمومی شد.

 وی در ادامه یادآور شد: طرح‌های زیادی به دبیرخانه ارسال شد و در نهایت 15 طرح به مرحله داوری رسید. داورها از سه حوزه حضور داشتند و تیم داوری، توضیحات شرکت‌کنندگان را شنیدند. به نظر من این یکی از بهترین کارها و موثرترین فعالیت‌های گروهی بین دو معاونت بود. من در جسات داوری حضور داشتم و شاهد دقت داوران بودم. 

لشگری درباره هدف طراحی اپلیکیشن گفت: ما از خواسته خود برای طراحی اپلیکیشن کاملا آگاه بوده و در طرح‌های ارائه شده به دنبال تحقق این خواسته‌ها بودیم. هدف ما این بود که مانع کم تحرکی شویم و سلامت را در دانشگاه آزاد محقق کنیم.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد در پایان اظهار کرد: امیدوارم اپلیکشین‌های برگزیده نیازهای ما را مرتفع کنند و در کل دانشگاه آزاد مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/  

کد خبر: 1094645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =