هدف دانشگاه آزاد گره زدن ورزش قهرمانی و ورزش حرفه‌ای است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان این که هدف ما گره زدن ورزش قهرمانی و ورزش حرفه‌ای است، گفت: ورزش قهرمانی در مدارس سما و واحدهای دانشگاهی انجام می‌شود و در ورزش حرفه‌ای هم می‌خواهیم همه کسانی که استعداد دارند، شناسایی شوند و استعدادشان به ظهور برسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه «رویداد فناورانه اپلیکیشن‌های ورزش و سلامت» امروز یکشنبه 12 اردیبهشت به صورت مجازی برگزار شد. فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد، ضمن تشکر از دکتر لشگری، حضور وی را همراه با توفیقات در ورزش دانشگاه آزاد دانست و اظهار کرد: در این مدت از 19 تیم دانشگاه آزاد، بیشتر تیم‌ها موفق شدند رتبه اول و دوم را به دست بیاورند.

وی با بیان این که هدف ما گره زدن ورزش قهرمانی و ورزش حرفه‌ای است، افزود: ورزش قهرمانی در مدارس سما و واحدهای دانشگاهی انجام می‌شود و در ورزش حرفه‌ای هم می‌خواهیم همه کسانی که استعداد دارند، شناسایی شوند و استعدادشان به ظهور برسد.

جهان‌بین با تاکید بر این که ورزش یک امر مستحبی و حاشیه‌ای نیست، گفت: ورزش امری حیاتی است و باید با جدیت پیگیری شود. به همین دلیل، گره زدن ورزش قهرمانی به ورزش حرفه‌ای با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی ضروری است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در ادامه خاطرنشان کرد: ما سامانه‌هایی را راه‌اندازی کردیم که برای آحاد جامعه دانشگاهی مفید خواهد بود و این سامانه آماده بهره‌برداری در کل کشور است.

وی با اشاره به این که استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها برای توسعه ورزش بسیار ضروری است، یادآور شد: پیش از شیوع کرونا، درس تربیت بدنی حضوری برگزاری می‌شد اما در شرایط کرونا باید به دنبال راهکاری باشیم تا بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در پایان ضمن عرض تبریک به کسانی که در این رویداد موفق شدند، اظهار کرد: امیدوارم رویدادهای متعددی در آینده برگزار شود و منتخبین رها نشوند و تا به ثمر نشستن کار از آن‌ها استفاده شود. این ارتباطات و همکاری‌ها باید ادامه پیدا کند تا بتوانیم در گستره وسیع‌تری عمل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094657

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =