مشارکت انجمن‌های علمی علوم پزشکی در جشنواره «ایده‌های نو»

دانشگاه‌های علوم پزشکی با بالاترین سطح مشارکت در جشنواره «ایده‌های نو حوزه سلامت» انجمن‌های علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دبیرخانه جشنواره ایده‌های نو حوزه سلامت ضمن معرفی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که بالاترین سطح مشارکت را در این رویداد داشته‌اند از تمدید این جشنواره تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه خبر داد.‌

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره ایده‌های نو حوزه سلامت که به میزبانی دانشگاه‌ علوم پزشکی کرمان برگزار می شود، دانشگاه‌های علوم پزشکی گناباد، کرمان، تهران، کرمانشاه، زابل، همدان، مازندران، یاسوج، بوشهر و بندرعباس ۱۰ دانشگاهی هستند که بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشته‌اند.

جشنواره ایده‌های نو حوزه سلامت تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شده است و علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی http://Ssa.kmu.ac.ir مراجعه کنند.

جشنواره کشوری ایده های نو حوزه سلامت به صورت مجازی و با هدف تقویت و انعکاس ایده های موفق و خلاق ، ایجاد انگیزه و نشاط در حوزه سلامت و تغذیه به منظور افزایش تعاملات دانشجویان و رقابت و عرضه و نمایش مجازی دستاوردهای نوآورانه دانشجویان توسط اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می شود.

این جشنواره مجازی بوده و افراد و تیم های شرکت کننده می توانند ایده های نو را به صورت مجازی ارائه کنند.

گفتنی است، دانشجویان دارای ایده کسب و کار حوزه سلامت می توانند فایل پیوست که شامل فرم ثبت ایده خود است را تکمیل و بارگذاری کرده و بعد از آن تمامی فرم ها و مستندات توسط تیم داوران مورد ارزیابی و داوری اولیه قرار خواهد گرفت و از بین ایده ها متناسب با شاخص های داوری دو برابر منتخب و در مرحله بعدی با ارائه مجازی افراد یا تیم ها، مورد داوری تخصصی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =