نامه نمایندگان به کمیسیون تلفیق مکاتبه‌ای داخلی بود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نامه نمایندگان به کمیسیون تلفیق یک مکاتبه داخلی بود، اگرچه ابهاماتی درباره برخی جداول بودجه وجود داشت اما بنده کاملا مخالف جوسازی های برخی هستم که بهانه به دست عده ای برای تخریب مجلس می دهند. 

کیومرث سرمدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درخصوص  نامه ارسالی نمایندگان به کمیسیون تلفیق مجلس درباره برخی شبهات پیرامون جداول بودجه سال ۱۴۰۰، اظهارداشت: بر حسب وظیفه ، همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در جریان  همه امور قرار بگیرند و چون بودجه از مسائل مهم کشور است لازم بود  نمایندگان  در جریان جزئیات هم باشند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بررسی های اجمالی متوجه شدم به برخی نقاط و استان های محروم توجه کمتری شده است، افزود: ما به دنبال حل این اشکال بودیم و نامه نمایندگان به کمیسیون تلفیق هم صرفا یک مکاتبه داخلی بود.

وی ادامه داد: سرمدی با تاکید بر مخالفت خود با رسانه ای شدن مسائل درون خانوادگی مجلس اظهارکرد: وقتی این همه هجمه و توطئه علیه مجلس وجود دارد و ازهمه جا میخواهند مجلس انقلابی را تخریب کنند چرا باید یک نامه داخلی رسانه ای شود؟ 

سرمدی در پایان با بیان این که از هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون تلفیق انتظار داشتم بحث جداول را زودتر به صورت شفاف و به نمایندگان توضیح دهند، خاطرنشان کرد: بنده کاملا مخالف رفتارها و جوسازی های برخی هستم که برنامه هایی را خارج از مجلس برنامه ریزی می کنند و باعث ایجاد بهانه برای عده ای می شوند که هیچوقت خیرخواه مجلس انقلابی، مردم و انقلاب نبوده اند و مدام دنبال بهانه هایی برای تخریب مجلس هستند.

کد خبر: 1094757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =