جلوگیری از ورود ۵ هزار مسافر خارجی از مرزهای شرقی

جانشین فرمانده ناجا  گفت: مرزبانان ناجا در راستای پیشگیری از ویروس کرونای هندی از ورود ۵ هزار مسافر خارجی از مرزهای شرقی جلوگیری کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سردار قاسم رضایی اظهار کرد: نیروی انتظامی هیچ دغدغه‌ای برای ایجاد امنیت پایدار در انتخابات آینده ندارد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی به دلیل تجربه بالا، سازماندهی و پیش بینی‌های لازم در حوزه امنیت پایدار در انتخابات آینده حتی با افزایش صندوق‌های اخذ رأی به جهت فاصله گذاری اجتماعی هیچ دغدغه‌ای ندارد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات مرزبانان نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از ویروس کرونای هندی در مرزهای شرقی، تصریح کرد: مرزبانان پرتلاش و غیور نیروی انتظامی در این راستا از ورود ۵ هزار مسافر خارجی که اغلب بنگلادشی، پاکستانی، افغانستانی و هندی بوده اند، جلوگیری کردند.

سردار رضایی با اشاره به شکسته شدن رکورد کشف موادمخدر در جهان از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف بیش از یک هزار تن انواع مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و افزود: از وزارت خارجه انتظار می‌رود نسبت به پیگیری لازم از مقام‌های بین المللی برای پاسخگویی در رابطه با خون‌های به ناحق ریخته شده شهدا در جلوگیری از ورود این موادمخدر اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =