جزئیات بورسیه دانشجویان ایرانی در دانشگاه‌های چین

دانشجویان متقاضی بورس تحصیلی در چین تا ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ سفارت جمهوری خلق چین در تهران جزئیات بورسیه دانشجویان ایرانی در دانشگاه های این کشور را اعلام کرد؛ بر این اساس سی و هشتمین برنامه تحصیلی وزارت بازرگانی چین در سال ۲۰۲۰ توسط طرف چینی پیشنهاد شده است که شامل ۳۷ برنامه دانشگاهی و یک برنامه شورای بورس تحصیلی چین است.

این برنامه به مقامات دولتی، معاونان پژوهشی و کارمندان ارشد مدیریتی در زمینه تحصیلات کارشناسی ارشد و دکتری در چین کمک می کند و آموزش ها به طور کامل به زبان انگلیسی انجام می شود.

سفارت چین درخواست کرد تا وزارتخانه ها، موسسات و سازمان های مربوطه را مطلع نموده و نتیجه ثبت نام در این دوره ها تا قبل از ۲۷ مه سال ۲۰۲۱ برابر ۶ خرداد ۱۴۰۰ در مورد برنامه هایی که متقاضیان درخواست می کنند، اعلام کنند.

متقاضیان ثبت نام در دوره های فوق برای اطلاع از شرایط دقیق برنامه آموزش مقاطع مختلف که قصد دارد تحصیل کنند را از طریق سایت  http//www.china-aibo.cn/EN  مطالعه کرده و مستندات مناسب را به دنبال دستورالعمل ارائه کنند.

بر این اساس ارائه گواهی سوء پیشینه غیر کیفری به عنوان یک سند اساسی لازم برای شرایط ثبت نام خواهد بود و متقاضیان باید در طول تحصیل در چین گذرنامه خصوصی معتبر داشته باشند و همچنین متقاضیان واجد شرایط باید پروتکل های بهداشتی و کنترل های مرزی چین را رعایت کرده و پس از ورود به چین قرنطینه خواهند بود و در زمان همه گیری، هیچ خانواده ای اجازه دیدار نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =