نحوه فعالیت پژوهشی دانشجویان تربیت مدرس اعلام شد

با توجه به تمدید محدودیت های کرونایی شهر تهران از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس نحوه فعالیت پژوهشی دانشجویان را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس در خصوص نحوه فعالیت پژوهشی دانشجویان اطلاعیه جدیدی صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تمدید محدودیت های کرونایی شهر تهران توسط ستاد ملی مدیریت کرونا و پیرو اطلاعیه شماره سوم معاونت پژوهشی در ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ مبنی بر اعلام سطح ۴ محدودیت در دانشگاه، به منظور مدیریت فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان از این تاریخ تا اطلاع ثانوی، فعالیت پژوهشی در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های پردیس مرکزی و دانشکده کشاورزی مشروط به رعایت موارد زیر در وضعیت فی مابین سطح ۳ و سطح ۴ اعلام می شود.

۱. صدور مجوز فعالیت پژوهشی صرفا برای دانشجویان بومی و دانشجویانی که در حال حاضر در خوابگاه های زیر نظر دانشگاه ساکن هستند.

۲. صدور مجوز فعالیت در آزمایشگاه توسط کمیته ایمنی دانشکده‌ها به تعداد محدود و الزاما برای موارد ویژه و ضروری با ظرفیت حداکثر ۵۰ درصد افراد مشمول سطح ۳.

۳. صدور مجوز فعالیت، مشروط به نظارت و هدایت استاد راهنما و کمیته ایمنی دانشکده امکان‌پذیر است.

۴. به منظور حفظ سلامت دانشجویان لازم است کمیته‌ ایمنی دانشکده‌ها نظارت کاملا سخت‌گیرانه بر فعالیت افراد در آزمایشگاه‌ها اعمال کنند. طی بازدیدهای سرزده در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت پروتکل ها، مجوزها بلافاصله لغو خواهد شد.

۵. صدور مجوز فعالیت به روال گذشته و براساس تایید کمیته ایمنی دانشکده و ارسال اسامی افراد دارای مجوز به مدیریت حراست دانشگاه با امضاء ریاست دانشکده است. ارسال فهرست دانشجویان مشمول شرایط جدید به معاونت پژوهشی دانشگاه الزامی است.

۶. فعالیت‌های پژوهشی، آزمایشگاهی و حضور دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه مشمول پروتکل‌های ابلاغ شده به دانشگاه توسط مراجع ذی ربط است و هر گونه تغییر در موارد ذکر شده از طریق اطلاعیه‌های آتی ابلاغ خواهد شد.

در سطح ۴ محدودیت های کرونایی، کلیه فعالیت ها در سطح دانشگاه متوقف خواهد شد و ورود به آزمایشگاه ها بسیار محدود و به منظور رسیدگی به موجودات زنده و تعمیر و نگهداری تانک های ازت و فریزرها خواهد بود.

در سطح ۳ محدودیت‌ها نیز پژوهش‌های آزمایشگاهی که در صورت توقف، هزینه هنگفت مالی ایجاد می‌کند، پژوهش‌های آزمایشگاهی که در مراحل انتهایی هستند و طی چند هفته پایان می‌یابند، پژوهش‌های در حال انجام روی موجودات زنده و سلول تا اولین مرحله ای که قابلیت توقف وجود داشته باشد و موارد پژوهشی آزمایشگاهی که تعهد انجام خدمات حیاتی دانشگاه به سایر ارگان ها مطرح باشد، با حداقل حضور در آزمایشگاه اجازه فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =