اعلام رای هیات نظارت فیس بوک درباره ترامپ

هیات نظارت بر فیس بوک پس از بررسی اظهار نظر بیش از ۹هزار نفر، اعلام کرد تصمیم خود درباره ممنوعیت ترامپ در این شبکه اجتماعی را در هفته جاری اعلام می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از انگجت؛ هیأت نظارت فیس بوک خود در هفته جاری رأی خود درباره ممنوعیت دائم دونالد ترامپ در این شبکه اجتماعی را اعلام می‌کند. این رأی با اندکی تأخیر اعلام شد تا بیش از ۹ هزار اظهار نظر مردم عادی در این باره بررسی شود.

این هیأت اعلام کرد تصمیم خود درباره ممنوعیت وی را در ۵ می (چهارشنبه هفته جاری) اعلام می‌کند.

از لحاظ تئوری تصمیم هیأت نظارت، آینده حضور ترامپ در پلتفرم فیس بوک را تعیین می‌کند. فیس بوک و هیات نظارت آن به طور واضح اعلام کرده‌اند این تصمیم نهایی است و نمی‌توان آن را تغییر داد. البته اگر هیأت رأی به ابقاء ممنوعیت ترامپ در شبکه اجتماعی دهد، بعید نیست رئیس جمهور پیشین آمریکا سعی کند از طریق روش‌های مختلف دوباره در این پلتفرم حضور یابد.

پس از حمله طرفداران ترامپ به کنگره در ۶ ژانویه سال جاری، حساب کاربری ترامپ به مدت ۲۴ ساعت در فیس بوک و اینستاگرام تعلیق شد. پس از آن تصمیم گرفته شد ممنوعیت ترامپ در این پلتفرم‌ها حداقل تا زمان تحلیف جوبایدن (رئیس جمهور فعلی آمریکا) ادامه یابد. روز پس از تحلیف فیس بوک اعلام کرد هیأت نظارت آن درباره ادامه تعلیق حضور ترامپ دراین پلتفرم‌ها تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =