بیست و دومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار می‌شود

بیست و دومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، چهاردهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و سومین جشنواره دانشجویی ایده‌های نوآورانه آموزشی ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، بیست و دومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، چهاردهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و سومین جشنواره دانشجویی ایده‌های نوآورانه آموزشی ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.

این همایش با همکاری صاحبنظران و متخصصان داخلی و خارجی با محور «تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی: ماموریت گرایی و تمایز رسالت آکادمیک در دانشگاه‌های علوم پزشکی» برگزار خواهد شد. این همایش بستر مناسبی برای اساتید، دانشجویان و کارشناسان و دست اندرکاران امر آموزش برای آشنایی با تازه‌های علم آموزش پزشکی و تبادل اطلاعات و تجربیات برای ارتقای کیفی آموزش علوم پزشکی فراهم خواهد کرد.

بر اساس فهرست صبحانه‌های کاری بیست و دومین همایش آموزش علوم پزشکی که در این دوره به دلیل همه گیری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود، موضوعات اصلی به فضای مجازی و آموزش پزشکی اختصاص دارد.از موضوعات صبحانه‌های کاری بیست و دومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی می‌توان به «چالش‌های ارزیابی در محیط بالینی»، «ایمنی بیمار و آموزش دانشجویان علوم پزشکی»، «چگونه پروپوزال تحقیق کیفی در آموزش بنویسیم؟»، «ارزیابی توسط همتایان با ارایه بازخورد فرصتی برای یادگیری و ارتقای توانمندی» اشاره کرد.

«توانمندسازی دانشجویان برای ارایه خدمات پزشکی خانواده»، «حرفه‌ای گری در فضای مجازی»، «بازی سازی و مالتی مدیا در آموزش پزشکی»، «گروه بالینت (Balint Group) و کاربرد آن در آموزش پزشکی»، «برگزاری کلاس وارونه مجازی در روزهای کرونایی»، «آموزش مبتنی بر معنویت در آموزش پزشکی» از دیگر موضوعات این صبحانه‌های کاری است.

همچنین «اجرای برنامه درسی: آیا بهترین برنامه درسی همواره موفق است؟»، «روش‌های غیر رسمی در توانمندسازی آموزشی اعضای هیات علمی»، «جایگاه بین‌المللی سازی آموزش در نظام‌های رتبه‌بندی» و «نگرش فلسفی و مرجعیت علمی» از جمله موضوعات صبحانه‌های کاری بیست و دومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =