جزئیات سی و پنجمین آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی اعلام شد

راهنمای ثبت‌نام در سی و پنجمین دوره آزمون دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، ثبت‌نام در سی و پنجمین دوره آزمون دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۱۴۰۰  از یکشنبه ۲۳ خرداد ماه آغاز و یکشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد. آزمون رأس ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز پنج شنبه ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۰ به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهرهای اصفهان، اهواز، بابل، ساری، تبریز، ارومیه، تهران، زاهدان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس، قزوین، کرمان، گیلان، مشهد، همدان و یزد برگزار می‌شود.

داشتن مدرک دکترای عمومی دندانپزشکی، یا دانشجویان سال آخر دندانپزشکی عمومی مشروط بر این که تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰  فارغ‌التحصیل شده و مشمول یکی از بندهای مندرج در دفترچه باشند، برای شرکت در آزمون ضروری است. 

همچنین مشمولان قانون خدمات پزشکان و پیراپزشکان در صورتی که خدمات مشمول موضوع قانون مذکور را حداکثر ۳ ماه بعد از تاریخ فراغت از تحصیل و در مناطقی با ضریب محرومیت چهار پنجم و محروم‌تر شروع کرده و در صورت قبولی در آزمون، خدمت مشمول تا زمان شروع دورهی دستیاری تداوم یابد.

ارائه گواهی نشان‌دهنده پایان خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (طرح نیروی انسانی) حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ که به تأیید معاونت‌های توسعه، بهداشتی، درمان یا آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مربوطه رسیده باشد. این افراد در صورت قبولی، موظف به ارائه گواهی پایان طرح هستند و در غیر این صورت، قبولی آنان کان لم یکن تلقی خواهد شد. (گواهی مربوط به وضعیت طرح نیروی انسانی که توسط شبکه بهداشت و درمان یا سازمان نظام پزشکی صادر شده باشد، پذیرفته نمی‌شود.)

انتهای پیام/

کد خبر: 1094883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =