پپ در استانبول منتظر شماست

با برگزاری دیدار برگشت دو تیم رئال مادرید و چلسی تکلیف دومین تیم صعود کننده به فینال لیگ قهرمانان مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- محمدمعین ملکی؛ در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران دو تیم چلسی و رئال مادرید در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف هم می‌روند.بازی رفت دو تیم در مادرید با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نبرد پنجم

این دیدار پنجمین تقابل تاریخ دو تیم در بازی‌های رسمی به شمار میرود. در چهار دیدار گذشته رئال مادرید موفق به شکست چلسی نشده و دو برد و دو تساوی برای آبی‌های لندن به ثبت رسیده است.

بازگشت کاپیتان

سرخیو راموس کاپیتان رئال پس از مدتها دوری به دلیل مصدومیت، امشب در ترکیب رئال حضور خواهد داشت، همچنین مارسلو،والورده، مندی و هازارد دیگر مصدومان رئال بودند که برای این دیدار آماده شدند و به این بازی خواهند رسید تا دست زیدان برای دیدار امشب کاملا باز باشد.البته کارواخال و واران از رئال مادرید و کواچیچ از چلسی به دلیل مصدومیت بازی امشب را از دست خواهند داد.

قتل عام مادرید؟

چلسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان این فصل در دو دیدار رفت و برگشت اتلتیکو دیگر تیم شهر مادرید را شکست داد و از دور رقابتها کنار زد.در صورتیکه شاگردان توخل امشب موفق به حذف رئال شوند برای اولین بار است که یک تیم در یک دوره لیگ قهرمانان هر دو تیم مادریدی را حذف میکند.

آمار جالب توخل

این دیدار هشتمین تقابل توخل با تیم های اسپانیایی به حساب می‌آید.در هفت دیدار گذشته سه برد و چهار تساوی برای شاگردان توخل ثبت شده است.از سوی دیگر این دیدار ششمین تقابل توخل و زیدان محسوب میشود و جالب این است که در پنج دیدار گذشته زیدان موفق به شکست توخل نشده است.

انگیزه مضاعف هازارد

هازارد که به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو از چلسی به رئال آمد، از زمان پیوستنش به رئال مادرید هرگز نمایش درخشان دوران چلسی را تکرار نکرده و هرگز نتوانسته جای خود را در دل هواداران رئال باز کند و به بازیکن محبوب سانتیاگو تبدیل شود. حالا او معتقد است که این دیدار می تواند لحظه ای خاص برای او در رئال مادرید باشد و با بردن باشگاه به فینال لیگ قهرمانان،میتواند علاقه و توجه هواداران رئال را به خود معطوف کند.

آمار عجیب زیزو

زیدان تا کنون به همراه رئال مادرید ۱۲ بار در مراحل حذفی لیگ قهرمانان حاضر بوده که در ۱۱ دیدار حذفی موفق به صعود شده و تنها در دیدار یک هشتم فصل گذشته برابر منچسترسیتی از دور رقابت‌ها کنار حذف شده است.این آمار نشان از تسلط کامل زیدان بر مسابقات UCL دارد.

دو تیم در حالی امشب به مصاف هم میروند که با توجه به تساوی بازی رفت، شانس دو تیم برای صعود تقریبا یکسان است و ممکن است یک اشتباه، تیم حریف را روانه ی فینال UCL کند.قضاوت این دیدار به عهده دانیله اورساتو داور معروف ایتالیائیست.باید دید در پایان این بازی کدام تیم حریف منچسترسیتی در فینال استانبول خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =