بازگشت خلیل زاده شایعه است/ بازیکنان ما پیشنهاد ۵۰ میلیاردی دارند!

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بحث بازی‌های معوقه قبل از دربی تمام شده است، درباره لو رفتن ترکیب سرخپوشان قبل از مسابقات و بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ابراهیم شکوری ظهر امروز در یک نشست خبری حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس باشد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره حضور این تیم در کشور هند برای برگزاری متمرکز بازی‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت: این انتخابی بود که ما را به چالش انداخت. شهر گوا ناشناخته بود که باعث شد تیم ما با مشکلاتی روبرو شود. خوشبختانه در ۲۱ روزی که آنجا بودیم توانستیم با حمایت هواداران و تلاش اعضای تیم صعود مقتدرانه با پنج پیروزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس عزم خود را جزم کرده است تا قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. عملکرد ما و صعود با ۱۵ امتیاز نشان می‌دهد عزم خودمان را جزم کرده ایم.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات پرسپولیس برای تابستان پیش رو تصریح کرد: درباره این موضوع هم کتبی و هم شفاهی با بازیکنانی که باید تمدید کنیم صحبت کرده ایم تا به باشگاه مراجعه کنند. من خودم ۲۱ روز در کشور هند و همچنین سه چهار روز قرنطینه در تهران با آنها صحبت کردم. باشگاه می خواهد تمام بازیکنانش را حفظ کند. این موضوع خواسته مدیریت و کادر فنی است. ما منتظریم که بازیکنان برای تمدید قرارداد بیایند.

شکوری درباره پیشنهاد بعضی از باشگاه ها به بازیکنان پرسپولیس، یادآور شد: بازیکنان ما فینالیست آسیا هستند و همچنین برای قهرمانی در لیگ برتر ایران هم تلاش می کنند. طبیعی است که از تیم های دیگر پیشنهاد داشته باشند. پیشنهاد آنها هم شاید نجومی باشد اما می خواهیم بازیکنان با عِرقی که دارند بیایند و تمدید کنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر ادامه همکاری با کارگزار باشگاه و همچنین احتمال قرارداد با یک اپراتور تصریح کرد: قرارداد با کارگزار سه ساله است. شرایط ادامه همکاری را دو هفته پیش برای آنها ارسال کردیم تا قرارداد را ادامه دهیم. کارگزار به تمام موارد عمل کرده است؛ حتی بیشتر از مقدار تعیین شده اما ادامه همکاری باید بررسی شود.

شکوری درباره شکایت باشگاه گوا هند از باشگاه پرسپولیس ادامه داد: آنها بر اساس یک اتفاق از ما شکایت کردند. از ما شکایت داشتند که از طریق دیپلماسی اقدام کردیم و اقدام می کنیم. آقای حسین پور بطور تخصصی در این باره امروز صحبت می کنند.

شکوری در پاسخ به این سئوال که پس از ۶ ماه حضور مدیریت جدید در پرسپولیس، چه اتفاقی برای تامین منابع مالی لازم در نظر گرفته شده است؟ گفت: درباره این موضوع چند باری صحبت کرده‌ایم. آنچه مشخص است زمانی که تیم مدیریتی جدید وارد باشگاه شده بود قراردادی با کارگزار وجود داشت. کلیه موارد تبلیغاتی را آنها انجام می‌دهند و ما چاره‌ای جز این نداریم. لازم نیست در این باره بیشتر از این صحبت کنیم که ذهن هوادار مخدوش شود!

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس راجع به شائبه حمایت از این تیم از سوی سازمان لیگ برتر و تغییر برنامه بازی‌های سرخپوشان بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، افزود: تنها خواسته‌ای که ما در این زمینه داشتیم این بود که اتفاقی که در نیم فصل اول رخ داد، در نیم فصل دوم هم اتفاق بیافتد. مورد هجمه قرار می‌گیریم چون در فینال آسیا بودیم و در جام حذفی، لیگ برتر و سوپرجام مدعی هستیم. طبیعی است وقتی تیمی به فینال می‌رود مسابقاتش جابجا می‌شود. این طبیعی است که عدالت رعایت شود.

وی ادامه داد: با توجه به مکاتباتی که آقای سمیعی و صدری انجام دادند بازی با سپاهان بر اساس قرنطینه‌ای که ایجاد شد، دو روز عقب افتاد. برای احترام به جامعه پزشکی و همچنین مردم ایران که مبادا یک صدم درصد آنها آلوده شوند به قرنطینه رفتیم. به قرنطینه رفتیم تا به جامعه خودمان کمک کنیم. ما در سازمان لیگ فقط خواستار عدالت هستیم. آنچه برای تیم‌ها رقم می‌خورد برای ما هم در نظر گرفته شود.

شکوری راجع به برگزاری بازی با استقلال تاجیکستان در چمن مصنوعی ورزشگاه شهر دوشنبه، گفت: برگزاری مسابقات در AFC استانداردهایی دارد. تیم مدیریتی هم این موضوع را پیگیری می‌کند. برای ما جای سوال دارد وقتی به عنوان اولین تیم مقتدرانه به مرحله بعد رفتیم چرا باید به تاجیکستان برویم؟ حتماً موضوع را با کنفدراسیون آسیا در میان می‌گذاریم و همه چیز را پیگیر می‌شویم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره توقیف سه دانگ ساختمان باشگاه به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال در پی شکایت شستا، گفت: درباره موضوعات حقوقی آقای حسین پور صحبت می‌کند. نماینده ۴۰ میلیون هوادار هستیم. نمی‌گذاریم حقی ضایع شود. ما که اینجا نشسته‌ایم هیچ مکاتبه‌ای با شستا، فدراسیون فوتبال و … نداشته‌ایم که حالا بخواهیم پاسخگو باشیم.

شکوری درباره خواسته باشگاه مبنی بر برابر بودن بازی‌های پرسپولیس مقابل استقلال قبل از برگزاری دربی تصریح کرد: درباره این موضوع سه، چهار هفته ای درگیر هستیم. به صورت مکتوب درخواست خودمان را ارسال کردیم که فکر می‌کنم منطقی باشد ولی آنچه اتفاق افتاده این است که ما موفق شدیم بازی با سپاهان و استقلال را به تعویق اندازیم. آنچه خواستیم مساوات بازی‌های استقلال با ما بود اما بعید می دانم با توجه به محدودیت‌های زمانی تغییر دیگری رخ بدهد. شاید در حق ما اجحاف شده باشد اما از هواداران می‌خواهم این موضوع را فراموش کنند. می‌توانست برنامه بهتری انجام شود ولی با توجه به صحبت‌هایی که مدیران سازمان لیگ کردند بازی‌ها را انجام می‌دهیم. دو بازی مهم مقابل سپاهان و استقلال داریم که می‌تواند قهرمان لیگ را مشخص کند.

او درباره پیگیری پرونده آنتونی استوکس گفت: این را هم آقای حسین پور خواهد گفت اما من فقط می گویم چطور با بازیکنی مثل استوکس قرارداد بسته می‌شود که اینگونه به مشکل بخوریم؟ به هر حال ما به فیفا -از این بازیکن- شکایت کرده‌ایم.

معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر لو رفتن ترکیب تیم قبل از مسابقات تصریح کرد: من هم مثل شما، فضای مجازی و رسانه را رصد می‌کنم اما از آن‌ها می‌خواهم وارد بازی عده‌ای نشوند. این که ترکیب لو می‌رود، نه برای ما خوشحال‌کننده است و نه برای کادر فنی. باشگاه در این مقطع مشکلاتی دارد که درگیر آن هستیم.

شکوری به تلاش باشگاه در این ارتباط اشاراه کرد و گفت: به دستور سمیعی پیگیر این موضوع و پیدا کردن آن فرد هستیم و با کسی و صفحه‌ای که بخواهد برای باشگاه ایجاد حاشیه کند، برخورد جدی می‌کنیم و شکایت می‌کنیم اما اکنون درگیر مشکلاتی هستیم که باید تمرکز زیادی هم روی آن‌ها بگذاریم.

در جریان صحبت‌های شکوری، کاوه علی اسماعیلی سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به تصمیم باشگاه برای پیگیری حقوقی نسبت به خبرهای منتشر شده، گفت: آقای سمیعی در این باره اظهار نظر کردند که شایعات را پیگیری حقوقی می‌کنیم. سختگیری شدیدی در فضای مجازی هم خواهیم داشت. شب گذشته در موضوع مربوط به ماجرای شستا خواستند موج‌هایی را به دروغ بسازند که آقای سمیعی گفت قطعاً برخورد می‌کنیم.

شکوری راجع به شایعه مذاکره باشگاه با شجاع خلیل زاده برای فصل آینده گفت: نه! خلیل زاده با ما در یک هتل در هند مستقر بود و چنین شایعاتی مطرح شد. این را بگویم تیم کاملاً در قرنطینه بود. اینکه یک بازیکن از تیم الریان بیاید و با ما باشد، شدنی نبود. هیچ بحثی هم که او در سال آینده با ما باشد، مطرح نشده است.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره تمدید قرارداد برخی بازیکنان تصریح کرد:  باشگاه پرسپولیس از ماه‌ها قبل به فکر تمدید قراردادها بود. ما با نعمتی و عبدی مذاکره کرده وقرارداد آنها را تمدید کردیم. با بقیه بازیکنان هم ارتباط برقرار کردیم و سعی کردیم شرایط مد نظر آنها را جویا شویم.

وی یادآور شد: به همه بازیکنانمان نیاز داریم اما طبق شنیده‌ها از از بازیکنان تیم خودمان، برخی از آنها ما پیشنهاداتی ۴۰-۵۰ میلیاردی دارند که این کار ما را سخت می‌کند. البته آنها در بهترین تیم ایران حضور دارند و برای پرسپولیس افتخار آفرینی می‌کنند و به همین دلیل امیدواریم آنها در تیم ما بمانند.

شکوری درباره انتقال سه دانگ از سند ساختمان پرسپولیس به شستا گفت: هیچ چیز به ما ابلاغ نشده است. این دعوا بین شستا و فدراسیون فوتبال است. به ما ربطی ندارد. فدراسیون به اندازه کافی دارایی دارد که از آنجا پول را وصول کنند اما چطور شده که سراغ باشگاه ما آمده‌اند که باید جواب دهند.‌

وی افزود: این را باید بگویم شرکت شستا تا این لحظه ۲۵ میلیارد تومان دریافتی داشته است. آقای دادکان عزیز این ساختمان را برای باشگاه پرسپولیس خریداری کرد. همه می‌دانند این ساختمان برای پرسپولیس است. کسی که به ساختمان پرسپولیس بیاید، تابلوی ورودی محل باشگاه را می بیند که آقای دادکان اینجا را واگذار کرده است. این ساختمان متعلق به ۴۰ میلیون هوادار است. با تمام وجود از حقمان دفاع خواهیم کرد.

معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا پول‌هایی که از طریق صدری رئیس هیات مدیره به باشگاه تزریق شده، قرض بوده است؟ افزود: قطعاً قرض بوده است. این بر اساس درآمدهایی که در AFC یا شاید فیفا داشته باشیم به وی باز می‌گردد. امیدواریم هرچه سریع‌تر مبالغی که در کنفدراسیون آسیا داریم آزاد شود.

شکوری درباره بدهی ۷۲ میلیاردی که در قالب قرض گرفته شده است، تاکید کرد: رقم دقیق را نمی دانم و مدیرعامل در این باره قبلاً توضیح داده است. از هواداران می‌خواهم ما را از لحاظ مالی، معنوی و رسانه‌ای کمک کنند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره انفعال باشگاه در یک ماه گذشته درباره برنامه ریزی سازمان لیگ، پرونده شستا و … گفت: فکر می‌کنم پیگیری‌های مستمر صورت گرفت. تعویق بازی با سپاهان حاصل همین تلاش بوده است. باز هم می گویم دعوا بین فدراسیون فوتبال و شستا است.

شکوری درباره نیامدن بازیکنان برای تمدید قرارداد به باشگاه تصریح کرد: طبق شواهدی که دارم و در کنار آنها بوده‌ام می دانم آنها برای تمدید قرارداد ابراز تمایل کرده اند. باید درباره مباحث مالی واقع بین باشیم. بعضی از این بازیکنان در تیم ملی فیکس هستند و بازیکنان تاثیرگذاری به حساب می آیند. آنها پیشنهادات مالی بسیار بالایی دارند. یکسری افراد هم که اطراف باشگاه هستند با پیشنهادات عجیب و غریبی که می‌فرستند کار را سخت می‌کنند.

شکوری درباره عدم حضور محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس برای تمدید قرارداد در باشگاه گفت: درباره شخص خاصی صحبت نکنیم بهتر است. اما درباره کنعانی زادگان باید بگویم حسین قبول کرده است بماند. بازیکنان ما پیشنهادات عجیب و غریبی دارند و باید این فرصت را بدهیم که فکر کنند. قطعاً آنها بهترین تصمیم را می‌گیرند و کمک می‌کنند تا در چهار جامی که داریم موفق شویم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره بی کیفیتی پیراهن این تیم در هوای شرجی گوا هند تاکید کرد: اولین سالی بود که با درخواست هواداران پیراهن تیم طراحی شد. قطعاً برای آینده البسه با کیفیت تر و با طراحی شکیل خواهیم داشت. باید بپذیریم پیراهن ما با رقیب فرق داشت.

شکوری در پاسخ به این سئوال که آیا اعضای پرسپولیس واکسن کرونا زده‌اند؟ گفت: به هیچ عنوان هیچکس از واکسن استفاده نکرد. در ۲۴ روزی که هند بودیم، ۹ بار تست کرونا دادیم و اگر تعداد کرونایی تیم ما خیلی اندک است به همین دلیل است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =