تنها راه حل مساله فلسطین همه پرسی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را آرمان انقلاب و تنها راه حل مساله فلسطین را همه پرسی و بازگشت فلسطینیان به سرزمین خودشان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ متن بیانیه حجت الاسلام علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به شرح ذیل است:

«آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس یادآور تصمیم هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی جمهوری اسلامی در مواجهه با مسئله فلسطین و رویارویی عقیدتی با دشمنان این ملت رنج دیده است.

در روزگاری هستیم که تمامی ابرقدرتهای جهان و برخی از سران مرتجع منطقه تلاش دارند که نام فلسطین را در تاریخ اسلام به فراموشی بسپارند و با انواع و اقسام توطئه سعی در انحراف افکار عمومی جهان در خصوص مسئله فلسطین دارند. این تدبیر جهانی حضرت امام، تبدیل به نمادی برای مبارزه با ظلم توسط تمام آزادی خواهان جهان و موجب وحدت بیشتر مسلمانان جهان با آرمان مشترک آزادی قدس شریف شده است.

گرامیداشت روز جهانی قدس در هر سال موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان گردید. خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم می‌زند و اما به فضل الهی و به تعبیر رهبر حکیم انقلاب این حرکت عظیم در دنیای اسلام و روز به روز مستحکم‌تر شده و ان شاء الله همانطور که معظم له در تاریخ ۱۸/‏۰۶/‏۹۴‬ فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و فلسطین قطعاً روزی را خواهد دید که رژیم صهیونیستی دیگر وجود ندارد و هر تلاشی مذبوحانه برای خاموش کردن و سرکوب ایجاد خیزش ره به جایی نخواهد داشت.

رژیم غاصب صهیونیست و حامی اصلی آن یعنی دولت مستکبر آمریکا جبهه مقاومت را عامل اصلی ناکامی‌های خود می‌دیدند که ناجوانمردانه نماد مقاومت در جهان اسلام سردار پر افتخار سپهبد سلیمانی را به شهادت رساندند و ان شاء الله به برکت خون مرد میدان حاج قاسم عزیز و به مدد الهی این خدعه نیز با شکست مواجه خواهد شد.

سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن گرامیداشت این روز عزیز و درود به روح پر فتوح امام راحل و شهدای میدان عمل و جبهه مقاومت از جمله شهیدان سلیمانی، حجازی، همدانی و … تجدید بیعت با رهبر حکیم انقلاب، ضمن اعلام انزجار از طرح‌های شیطانی و گمراه کننده استکبار و از خدای متعال آزادی عاجل مردم مظلوم فلسطین را از رژیم غاصب صهیونیست خواستار است و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را آرمان انقلاب دانسته و تنها راه حل مساله فلسطین را همه پرسی و بازگشت فلسطینیان به سرزمین خودشان می‌داند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا

سید علیرضا ادیانی»

انتهای پیام/

کد خبر: 1094930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =