برگزاری رزمایش همدلی مومنانه در دانشگاه آزاد اسلامی داراب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب از برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و نهضت کمک مؤمنانه با اهدای بسته‌های معیشتی 700 هزار ریالی به اقشار آسیب‌پذیر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جعفر شریعتی از برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و نهضت کمک مؤمنانه با اهدای بسته‌های معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر و محرومان و اعطای چند دستگاه فشارسنج به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب توسط استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی به نیازمندان خبر داد.

وی افزود: با همکاری کانون بسیج اساتید، دفتر فرهنگ اسلامی و تشکل دانشجویی گام دومی‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی‌ بر استمرار رزمایش همدلی و نهضت کمک مؤمنانه در کشور در ماه مبارک رمضان در این مرحله کمک‌های مؤمنانه توسط کارکنان، استادان و دانشجویان به‌صورت نقدی جمع‌آوری و در قالب بسته‌های سبد کالا به ارزش 700 هزار ریال بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب اضافه کرد: در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام رضا صادقی امام جمعه داراب و محمدحسین هاشمیان فرمانده سپاه شهرستان داراب و جمعی از مسئولان و کارکنان این دانشگاه، توزیع بسته‌های کمک معیشتی تهیه‌شده شامل، سویا، ماکارونی، روغن و رب گوجه‌فرنگی با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر بین خانواده‌های محروم و نیازمند شناسایی‌شده آغاز شد.

شریعتی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام نیاز بیمارستان و با کمک‌های جمع آوری شده در این زمینه، تعدادی دستگاه فشارسنج نیز از طرف دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب به بیمارستان امام حسن مجتبی علیه‌السلام داراب اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094978

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =