روز قدس به نماد جهانی برای مبارزه با صهیونیسم تبدیل شده است/ لزوم به تصویر کشیدن جنایات رژیم صهیونیستی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی به مناسبت روزجهانی قدس تاکید کرد: روز قدس به نماد جهانی برای مبارزه با صهیونیسم تبدیل شده و تا تحقق آزادی فلسطین ادامه خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکترمحمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

در پیام دکتر طهرانچی آمده است:

بسمه تعالی 
با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم(ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‌‏اند

روز جهانی قدس، الگوی کامل از حرکت و جنبشی فراگیر و پایدار در دفاع از حقوق فلسطینیان ستمدیده است که با هوشمندی بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) تبدیل به ندایی جهانی شده است.  

ملت فلسطین امروز بیش از هر دوره ای به همیاری، اتحاد جوامع اسلامی، توجه جوامع بین المللی و حامیان حقوق بشر نیاز دارد تا بار دیگر  شاهد برقراری صلح، ثبات و آرامش در سرزمین فلسطین باشیم. چشم پوشی از جنایتهای مداوم صهیونیستها در قبال مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین از سوی مدافعان حقوق بشر این ظلم را دوچندان کرده است، اما تداوم در آگاهی بخشی و روشنگری نسبت به جنایتهای این رژیم جعلی نزد افکارعمومی عامل مهمی در سطح جهانی خواهد بود و ضرورت دارد تمام مسلمانان و آزادی خواهان به جهت شکسته شدن این ستم وارده به فلسطینیان، اقدام کنند.  

امسال به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا که امکان برگزاری راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس میسر نیست، ضرورت دارد از ظرفیتهای فضای مجازی و رسانه های ارتباط جمعی در سطح ملی و جهانی برای آشکارسازی جنایتهای رژیم صهیونیستی و به تصویر کشیدن وارده به ملت فلسطین مبادرت شود تا وجدانهای به خواب رفته در سطح جهانی بیدار شوند. 

در پایان ضمن تبریک و قبولی طاعات و عبادات به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، امیدوارم دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی، همبستگی خود با ملت مظلوم فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف را از طریق رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی به گوش جهانیان برسانند و این پیام جاودانه بماند که روز قدس به نماد جهانی برای مبارزه با صهیونیسم تبدیل شده و تا تحقق آزادی فلسطین ادامه خواهد داشت.

محمدمهدی طهرانچی 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 1094987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =